L'oreal 90° Easy mascara

11:24 Nannick 1 Comments

Zit jij ook altijd te prutsen met je wimpers omdat je een stukje van je wimper niet met mascara krijgt. Vanaf nu is daar verandering in gekomen, L'oreal komt met een mascara die je 90° kan draaien. Het is flexibel en geeft verlenging van je wimpers. Je kan hiermee een makkelijke krul in je wimper leggen. Maar is het ook echt wel handig? Ik zou hem wel graag een keer willen proberen maar ik vind hem echt te duur, ik wacht wel op een aanbieding. Deze mascara is vanaf november enkel verkrijgbaar bij DI voor de prijs van €16,99. Dit vind ik niet bepaald goedkoop vind voor een mascara. Wat denken jullie van deze flexibiele mascara een must have of eerder een gadget?

Zit jij ook altijd te prutsen met je wimpers omdat je een stukje van je wimper niet met mascara krijgt. Vanaf nu is daar verandering in gek...

1 reactie(s):

Anoniem zei

ik houd het liever op de normale mascara's. En je kunt het ook gewoon zelf maken.
xxxxxxxxxx