Catrice Urban Baroque collectie

18:05 Nannick 0 Comments

Een paar berichtjes geleden had ik jullie verteld over de nieuwe lijn van essence. Deze keer is catrice aan de beurt. Waarschijnlijk komt deze lijn ook in Nederland op 1 januari 2011 uit en kunnen wij ze dus ook kopen. Catrice gaat over op rustige kleurtjes (super, voor mij dus ;p). Catrice heeft laatst natuurlijk zijn hele collectie verandert en ook een heleboel mooie nieuwe kleuren oogschaduw gemaakt. Maar er worden gewoon nog even 3 kleuren duo’s aan toegevoegd in de kleuren Candelabra, Feather Fan en Fleur de Lis (€3,49) Ook zijn er 3 lipsticks ontwikkeld met paarse ondertonen. Zelf vind ik dat altijd erg mooi en Catrice lipsticks vind ik doorgaans zeer prettig in gebruik. En de hulsjes vind ik ook zo mooi haha. De lipsticks zijn verkrijgbaar in de kleuren Marie Antoinette, Elisabeth en Victoria (€3,99) Een Illuminating Powder. Waarschijnlijk meer richting een glitterende highlighter, Catrice kennende. Maar hij is schitterend om te zien. Zeker een bezoekje aan de winkel waard denk ik! Verkrijgbaar in de kleur Masquerade Ball. (€4,49) En voor bij dit mooie poedertje kan je ook een mooie Powder Brush kopen. Catrice kwasten hebben soms een wat wisselende kwaliteit dus ik zou even kijken of je deze echt wel zacht genoeg vind. Voor de prijs hoef je het echter niet te laten. (€4,59) En dan zijn er nog 4 hele mooie nagellakjes in bijpassende kleuren. Ze lijken best op elkaar..maar als je ze op hebt niet (denk ik). Deze nagellak is verkrijgbaar in de kleuren Pearls, Chains, Barock Rock, Princess Ballerina en Biscuits Cupcakes an hebben we nog de Urban Tatoo's, niet dat ik denk dat iedereen daarmee loopt ofzo. Wie wil er nou met zo'n stikker lopen.

Mij spreekt die Ulliminating Powder mij aan, en de nagellakjes. Die ga ik zeker bekijken en misschien nog wel kopen. kiss from Nannick

Een paar berichtjes geleden had ik jullie verteld over de nieuwe lijn van essence . Deze keer is catrice aan de beurt. Waarschijnlijk komt ...