Essence “I love Berlin” collectie januari 2011

17:20 Nannick 0 Comments

Foto: blogginbeauties.nl
Ik heb een leuk nieuwtje voor jullie. De nieuwste trend van het drugstore merk Essence. In de maanden januari en februari 2011 zul je de “I love Berlin” collectie tijdelijk in de verschillende winkels aantreffen, een collectie geïnspireerd door de hoofdstad van Duitsland, de beste modestad van Duitsland. Dat zou je niet denken hea haha.De collectie zal ook in Nederland te koop zijn, dus je kunt met een gerust hart een wishlist samenstellen, maar we moeten wel eventjes wachten ;). 



 Liquid eyeliner EUR 1,99

 

 Eyeshadow palette EUR 3,49 in de combinatie 01 Style victim


 


Relaxing eye pads EUR 2,49 verkoelende eye pads die je kunt hergebruik, Studio nail fashion file EUR 1,29
 



 Lipbalm EUR 1,99 in de kleuren 01 Loves this city en 02 City light

 


 Nail polish EUR 1,79 in 5 verschillende kleurtjes


Matt tip painter EUR 1,99 in 2 verschillende kleuren  


  Studio fashion nails EUR 1,99 in de dessins 01 Berli-nail en 02 Berlin calling



Ik vind deze nieuwe collectie echt super vet, de kleuren van de nagellak zijn niet echt mijn kleur maar: ik ben wel helemaal verliefd op die oogschaduw, 9 kleuren voor zo'n prijs! Die staat zeker bovenaan mijn wish-lijstje. Verder gaat mijn voorkeur naar de liquid eyeliner (grijs/laatste plaatje). Je kunt veel dingen matchen!


Vanaf januari 2011 is deze collectie tijdelijk in de winkels, ook Kruitvat.

Foto: blogginbeauties.nl Ik heb een leuk nieuwtje voor jullie. De nieuwste trend van het drugstore merk Essence. In de maanden januari e...