Favoriete kledingstukkken bij de H&M

10:25 Nannick 0 Comments

                 

Zoals elke week kijk ik bij de h&m shop, gewoon voor dingetjes die ik leuk vind. Meestal als ik iets bij h&m koop dan is het via internet. Wel jammer van die €5 verzendkosten! Alles wat ze op internet verkopen ligt lang niet in de winkel. Dat is wel irritant want zo weet je ook niet of je het past. Dit keer heb ik dus weer een paar favoriete kledingstukken uitgezocht, ze zijn wel erg duur. Ik ga ze niet allemaal kopen, ik wacht lekker af totdat de sale komt!

1. Vest 39.95, deze vind ik echt heel leuk, vooral dat riempje!
2. Vest 12.95 , eigenlijk is ie best duur als je kijkt hoe het eruit ziet, maar toch is het handig!
3. Trui 29.95, deze staat bovenaan mijn wishlist, echt een musthave, het ziet er super leuk en warm uit haha
4. Broek 9.95, altijd handig zo'n zachte broek, voor na het douchen ofzo!
5. Jurk 39.95, ik ben verliefd op dit winterse jurkje, alleen vind ik de prijs iets te hoog, ik wacht wel op een aanbieding.
6. Pumps 9.95, zoek ik nog steeds voor het gala, so here is it.


                                                                         

Maar 18 december ga ik shoppen en dus ga ik deze kleren bij de H&M goed zoeken! Hopelijk hangen ze in de winkel, want dan ga ik ze zeker passen! Zit er een must have bij van jou ?

                  Zoals elke week kijk ik bij de h&m shop, gewoon voor dingetjes die ik leuk vind. Meestal als ik iets bij h&m k...