h&m collectie; spring!

15:53 Nannick 0 Comments

Ik kreeg vandaag de nieuwe catalogus van de h&m binnen, er staan weer super leuke dingen in (zoals altijd). De nieuwe collectie is alweer voor de zomer van volgend jaar. Hier zitten we in de kou en sneeuw en ondertussen heb je de spring catalogus al binnen. Beetje raar, maar toch leuk om er weer door heen te bladeren! De stijl is duidelijk: een mix van klassieke stijlen, nieuwe silhouetten, prints en kleuren. Zoals jurkjes met een kleurige bloemenprint. 'De vrouwelijk uitstraling van volants, korte jurkjes en maxi-jurken wordt onderstreept met een paar sleehakken'. Ik heb de nieuwe collectie voor jullie op een rijtje gezet; en natuurlijk ook de must have van deze collectie.



Ik kreeg vandaag de nieuwe catalogus van de h&m binnen, er staan weer super leuke dingen in (zoals altijd). De nieuwe collectie is alweer voor de zomer van volgend jaar. Hier zitten we in de kou en sneeuw en ondertussen heb je de spring catalogus al binnen. Beetje raar, maar toch leuk om er weer door heen te bladeren! De stijl is duidelijk: een mix van klassieke stijlen, nieuwe silhouetten, prints en kleuren. Zoals jurkjes met een kleurige bloemenprint. 'De vrouwelijk uitstraling van volants, korte jurkjes en maxi-jurken wordt onderstreept met een paar sleehakken'. Ik heb de nieuwe collectie voor jullie op een rijtje gezet; en natuurlijk ook de must have van deze collectie.

                             

                      




















Ik hou van deze collectie, die lange jurken die erbij zitten zijn minder. Maar kijk maar is op de site van h&m. Ik ga zeker een paar dingen kopen! Binnenkort komt mijn verlanglijstje!
En natuurlijk ook de must have van dit jaar, deze vind ik zo leuk! Dit jurkje is super handig, voor op een broek of een legging eronder of in de zomer gewoon zó.

Dit was de collectie, wat vinden jullie ervan? Op de site kun je trouwens ook de nieuwe accessoires en schoenen zien.

Ik kreeg vandaag de nieuwe catalogus van de h&m binnen, er staan weer super leuke dingen in (zoals altijd). De nieuwe collectie is alwee...