L'oreal Paris Telescopic waterproof mascara

11:24 Nannick 0 Comments

Vorig jaar had ik een keertje deze mascara gekregen alleen dan niet waterproof. En die vind ik zo fijn dat ik heb nu weer wilde (:. Gister heb ik deze van sinterklaas gekregen, ja iknow een beetje laat.
Deze mascara intensiveert de wimpers aan de basis en verlengt de wimpers tot 60%! Het is de 1e verlengende en intensiverende mascara van L’Oréal Paris: Het flexibele multi-precisie borsteltje. Het heeft ook 4 platte zijkanten waardoor je wimpers nog meer worden verlengd. Zelfs de kleinste wimperhaartjes worden verlengd en verstevigd Ik vind dit een hele fijne mascara het geeft veel volume,je wimpers worden mooi gescheiden, het kammetje is heel handig. Je krijgt er mooie volume lange zwarte wimpers van! Precies wat ik nodig heb haha.
Deze mascara doet wat hij je beloofd!, deze mascara is te koop bij de kruitvat voor €14.95.
- waterproof
- geen waterproof

xxxxxxx

Vorig jaar had ik een keertje deze mascara gekregen alleen dan niet waterproof. En die vind ik zo fijn dat ik heb nu weer wilde (:. Gister h...