Nail art || Kersen

14:55 Nannick 0 Comments


Vanochtend heb ik een nieuwe nail art gemaakt. Deze keer zijn het kersen. Het klinkt moeilijk maar dat is het absoluut niet! En het geeft een leuk effect! Ik ga jullie uitleggen hoe je kersen maakt:

Stap 1; lak je nagels, ik heb het wit gedaan. Als ie bij de eerste keer niet goed dekt dan moet je een tweede laag doen.
Stap 2; maak 2 grote rode balletjes links boven op je nagel met een verfkwastje.
Stap 3; maak de groene boogjes. Het linkse boogje maak je bol en de andere ook.
Stap 4; zet 2 stipjes op de rode bolletjes. Dan maak je weerspiegeling. Doe er Als laatste een doorzichtige laag overheen. En klaar; ik was er wel trots op. Voor de eerste x is het goed gelukt!

Tip: maak de kersen niet te klein! En als je korte nagels hebt dan is dit niet zo mooie nail art voor jou.

Vanochtend heb ik een nieuwe nail art gemaakt. Deze keer zijn het kersen. Het klinkt moeilijk maar dat is het absoluut niet! En het geeft e...