Versus || Kruidvat & Hema

13:58 Nannick 0 Comments

Er is weer een versus berichtje!  Dit keer gaat het over bodyscrub. Je hebt natuurlijk duizenden verschillende merken. Maar welke is het best? Ik gebruik er op dit moment 2, van de Hema en van het Kruitvat.

Eerst maar de scrub gel van de Hema
+ Goedkoop
+ Zachte huid
- Het uiterlijk is beetje saai
- Het stinkt

Deze is dus niet zo heel erg tof. Het is eigenlijk best vies spul, dit is trouwens niet te gebruiken voor je gezicht! Alleen voor je lichaam. Als je een scrub voor je gezicht wilt moet je die apart kopen, bijvoorbeeld bij het Kruitvat.

Dan de bodyscrub van het Kruitvat
+ Het ruikt super lekker
+ Hij werkt heel goed
+ Vrolijke verpakking
- De korrels zijn best grof en doen snel zeer op de huid. Nogmaals deze kun je ook niet voor je gezicht gebruiken, vandaar ook de naam body scrub.

Als het aan mij ligt dan wint de bodyscrub van het Kruitvat! Best gek eigenlijk want ik kan ook genoeg andere producten bedenken die ik bij de Hema veel beter vind. Maar die van het Kruidvat vind ik gewoon heel erg lekker ruiken en dat is voor mij een echte must. Ik zou het zo weer opnieuw kopen als 'ie leeg is.

Er is weer een versus berichtje!  Dit keer gaat het over bodyscrub. Je hebt natuurlijk duizenden verschillende merken. Maar welke is het bes...