Versus || Vogue & Dove

19:44 Nannick 2 Comments


Vandaag heb ik een versus artikel voor jullie. Hierbij review ik 2 verschillende producten (maar dezelfde werking) tegelijk, een soort wedstrijdje. Dit keer gaat het over douchegels, voor dit artikel gebruik ik Vogue en Dove. Ik heb daar verschillende douchegels van. Maar de vraag is.. welke is nou de beste? Sommige zien er leuker uit, maar of de inhoud daar ook aan voldoet, is de vraag..

Ik vind dat de douchegel van Dove de winnaar is, het heeft misschien een mindere lay out maar de geur blijft lang hangen. En hij ruikt ook nog is heel lekker. Op de achterkant staat niet zoveel bijzonders: "Luxe verwennerij en serieuze verzorging. Het verzorgende gevoel van olie zonder dat het vet aanvoelt. Diep hydraterend, maar niet zwaar. Een beeldschone tegenstelling." Ik vind dat de achterkant het wel waar maakt, mijn lichaam is na het gebruiken van Dove heerlijk zacht en schoon. En de geur na afloop, heer-lijk!

Vogue daar in tegenstelling vind ik iets minder. De lay out is super aantrekkelijk, het word veel gebruikt door tieners. Ik heb alle varianten een keer geprobeerd. Als ik zou moeten kiezen is lovebirds de winnaar van vogue. Maar dat betekent niet dat hij tegenover dove kan winnen. Het is eigenlijk een flut douchegel. Op de achterkant staat dat het zacht voor je huid is. En zorgt voor een heerlijk langdurig fris en engergiek gevoel. Het geeft wel een fris gevoel, maar daar merk je niet super veel van. Binnen 10 minuten is de geur er vanaf, dat vind ik een beetje jammer want het is super lekker als je na de douche ook je douchegel nog kan ruiken.

Dove kost: ongeveer €4 euro
Vogue kost: ongeveer €3 euro

Vandaag heb ik een versus artikel voor jullie. Hierbij review ik 2 verschillende producten (maar dezelfde werking) tegelijk, een soort we...

2 reactie(s):

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

oOke, die is ook leuk maar ik vind dat je de geur van 'lovebirds' langer kunt ruiken xd.