wishlist h&m - spring collectie

11:56 Nannick 0 Comments

Zoals ik zei kwam binnenkort mijn wishlist van de h&m Spring collectie. Er staan super leuke dingen bij, wees er trouwens snel bij want alles kan binnen een week al uitverkocht zijn. Bij de h&m gaat dat zo snel. Dat is echt irritant, soms word de voorraad niet bijgevuld en dat is zo zonde als je die ene must have nog zo graag had willen kopen! Maarja nu terug naar mijn wishlist!

~ De lovely shoes met leuke bloemenprint voor maar €12.95

~ De 'must have' zoals ik al eerder postte; een top jurkje! Overal voor te gebruiken dus het is het zeker waard om te kopen voor €4.95. Max. 1x per klant
~ Een super leuk vest, een beige kleur (altijd mooi). En ik heb niet zoveel beige kleuren, dus dat word een keertje tijd. Deze kost €9.95, niet duur dus ;)

~ Een blauwe trui met witte strepen, niet erg dik. Maar dat maakt niet uit, altijd handig. Deze trui kost €9.95.
~ Dit jurkje wilde ik altijd al hebben! Het is super leuk, ik vraag me alleen af of het mij staat. Maar ik kan altijd proberen ;p. Deze jurk is iets duurder, €19.95. De prijs valt nog mee.

Alles bij elkaar kost het ongeveer €57, valt wel mee voor zulke leuke dingen. Ik zal jullie weten wanneer ik ze heb, en dan ga ik ze zeker showen. Maar eerst nog bestellen..

Zoals ik zei kwam binnenkort mijn wishlist van de h&m Spring collectie. Er staan super leuke dingen bij, wees er trouwens snel bij want ...