Aapje dat je nagels helpt

14:55 Nannick 0 Comments

Haha dit berichtje is echt komisch. Ik zat even te zoeken op internet voor wat spulletjes die ik nodig had.. Maar toen kwam ik dit schattige aapje tegen. Ik dacht eerst van: wat is dit nou weer? Toen ik verder las kwam ik tot de conclusie dat het een heel handig ding is! Het lijkt op een nutteloos ding dat je verder echt nooit gebruikt, omdat het zo'n nutteloze reactie geeft ;). Maar het schijnt dat je als je dat aapje hebt, het toch echt wel gaat gebruiken en niet meer zonder kunt! Ben benieuwd wat mijn reactie daarvan is als ik het koop haha! Om even te beschrijven waar wij het over hebben, dat willen jullie vast wel weten. Jaja een aapje dat je helpt om je nagels sneller laat drogen. Maar hoe werkt het?



Lak je je nageltjes graag in alle kleuren van de regenboog? En vind je het vervelend om te lang te moeten wachten tot de lak is opgedroogd? Ik vind het behoorlijk irritant, want je kunt gewoon niks doen! Maar vroeger hadden ze wel zo'n droog apparaatje, maar dat ziet er zo bejaard uit!
En het zal ook wel niet zo snel gaan ;). Echt bejaarde-niveau dus haha joke!

Maar om terug naar het aapje te gaan, hoe werkt het?
Je drukt je vinger op dat banaantje en dan komt er lucht uit het mondje van dat schattige aapje! Hoezo leuk!? En zo zijn jou nagels binnen een minuut droog. Als je meerdere lagen nagellak op hebt duurt het natuurlijk langer! Maar het zal vast sneller gaan als je het niet gebruikt. Het aapje werkt op batterijen, die je op z'n rug kunt vervangen als hij niet meer wilt blazen ;). Zoals je op dit plaatje ziet, kun je gemakkelijk meerdere vingers in één keer doen.

Ik vind dit typisch zo'n geval wat je echt moet hebben, en dat super leuk staat op je kamer! Lijkt mij, of niet ;p. Wie wil er nou geen schattig aapje op je kamer!? Dus ben jij degene die niet kan wachten totdat je nagels helemaal droog zijn? Dan past dit aapje echt bij jou! Het is hier te koop voor €6.95! Geen geld voor zo'n schattig aapje!


Liefs, Nannick

Haha dit berichtje is echt komisch. Ik zat even te zoeken op internet voor wat spulletjes die ik nodig had.. Maar toen kwam ik dit schattige...