Catrice Oogschaduw

20:53 Nannick 0 Comments

Catrice is sinds kort mijn favoriete make up lijn! Het heeft fantastische producten voor een goedkoop prijsje! En ook een goede kwaliteit. Ik kijk altijd naar de oogschaduw's, mijn favoriete onderdeel in de make up store. Bij de Catrice oogschaduws die nu in de winkels liggen, zitten niet echt leuke kleuren. Meestal te fel of kleurtjes die je soms of bijna nooit gebruikt! De collectie bij het Kruidvat is trouwens ook niet echt uitgebreid ofzo! Dus de kans dat je leuke dingen tegen komt is vrij klein. Totdat ik afgelopen week een grijze kleur zag liggen, ik hou van donkere kleuren omdat het gewoon mooi bij mijn ogen staat. Dus dit product lag gelijk in mijn winkelmandje! Zijn jullie benieuwd wat ik er van vind?

De verpakking van deze oogschaduw vind ik altijd heel mooi, simpel maar toch leuk! In de winkel kun je goed zien welke kleur je op het oog hebt, want het doosje is doorzichtig! Deze keer heb ik gekozen voor een donker grijze kleur.

Deze kleur is echt mooi, hij is goed gepigmenteerd en je kunt het overal bij dragen. Maar ook om er verschillende kleuren mee te matchen. Ik had het aangebracht op mijn ogen en het zag er super leuk uit, hier de look!


 Zoals je ziet zitten er ook glitters bij in. Dit geeft een extra mooi effect, zo kun je van onder op je oog met donker beginnen en dan steeds lichter eindigen! Heb je een feestje? Dan kun je deze oogschaduw snel opdoen en je ogen stralen!

Conclusie:
Ik vind deze oogschaduw super fijn. Het is een mooie kleur en blijft lang zitten! Als je het 's ochtends op doet dan zit er aan het einde van de middag nog steeds geen dikke vette streep. Het is goed gepigmenteerd en ik gebruik deze kleur echt super vaak. Deze oogschaduw van Catrice is te koop bij de kruidvat voor ongeveer €2.50.

Catrice is sinds kort mijn favoriete make up lijn! Het heeft fantastische producten voor een goedkoop prijsje! En ook een goede kwaliteit. I...