Een vakantie voor jouw huidje?

15:09 Nannick 0 Comments

Misschien kennen we allemaal wel de nieuwe body'line van de Kruidvat, het zal vast wel op meerdere beauty blogs staan. Maar toch vind ik dat als je het nog niet wist, het hier kunt lezen! Ik heb het nog niet gekocht, en benieuwd wat er hiervan te verwachten staat... Het is een best grote collectie, met verschillende geuren en kleuren. Maar wat is het en wat houd het in?

De kruidvat verwoord haar nieuwe collectie als: 'een vakantie voor je huid'. Best een grappige 'bijzin' voor je collectie. De vrolijke, lente en frisse kleuren + geuren spreken je natuurlijk wel aan. Nou mij dus eerlijk gezegd niet, want ik vind het niet een beauty product wat ik moet hebben! Maar misschien komt er na dit berichtje wel verandering in, en krijgen jullie uiteraard de review te zien!

De kruidvat zegt zelf: 'De natuurlijke kokosextracten en shea butter voeden je huid optimaal en laten haar weer super zacht en soepel aanvoelen. Bovendien ga je er Caribisch lekker van ruiken. Deze weldadige body lotion is net een beetje vakantie'. 



De nieuwe lijn bestaat uit fruitige body scrubs, body lotions, body butters en shower gels. Naast dat deze producten je huid een zomerse oppepper geven, ruikt en voelt je huid erdoor ook heerlijk. De vrolijk uitziende producten zijn verkrijgbaar in Coconut & Shea Butter, Mango & Papaya en Cranberry & Pomegranate. Het resultaat is zoals al eerder gezegt: een zijdezachte, stralende en verzorgde huid!
De body scrubs (€2,89), body lotions (€2,29), body butters (€2,49) en shower gels (€1,99) zijn in alle Kruidvat-winkels verkrijgbaar. Dus tijd om een keer te proberen? Heeft er iemand al deze collectie in haar stash? Is het een geslaagd product of niet?
Liefs, Nannick

Misschien kennen we allemaal wel de nieuwe body'line van de Kruidvat, het zal vast wel op meerdere beauty blogs staan. Maar toch vind ik...