felle cosmetica again

12:37 Nannick 0 Comments

Een nieuw seizoen staat voor de deur, met nieuwe trends. Je nieuwe look is niet compleet zonder een bijpassende lipstick.

Bij de 
catwalk zie je natuurlijk veel make up, dit jaar vielen de lippen op! Namelijk door de felle kleuren die alle modellen dragen.
Allereerst waren de oogjes fel, het moest allemaal zo fel mogelijk. Maar nu komen ook de lippen! Zo val je dus nog meer op.

Ook de bekende mensen op de wereld hebben deze nieuwe trend alweer gespot! Zoals; Rihanna, Taylor Momsen, Beyoncé, Nathalie Portman, Megan Fox en Cheryl Cole.








I like the hair van Rihanna! Bij de foto waar Rihanna opstaat met het gele jasje heeft Rihanna echt heel mooi haar. Al haar kapsels staan haar super goed! Dit haar zou ik heel graag willen hebben, misschien laat ik mijn lok wel lang groeien. Maar ik heb denk ik te zwaar haar voor wat Rihanna heeft. Erg jammer, anders had ik het gelijk gedaan.

Ga jij felle lipstick gebruiken?

Liefs, Nannick

Een nieuw seizoen staat voor de deur, met nieuwe trends. Je nieuwe look is niet compleet zonder een bijpassende lipstick. Bij de  catwalk ...