Gosh spring look 2011

17:40 Nannick 3 Comments


Haha ja hoor er komt weer een nieuwe collectie. De voorjaar komt er weer aan en iedereen komt met een nieuwe collectie. Deze keer is de beurt aan Gosh! Ik heb in mijn stash niet veel make up van Gosh. Alleen mascara's, de mascara's van de Gosh zijn echt een aanrader! Ik heb er nooit problemen mee. Ik vind het meestal te duur, en ik hou me meer bij de goedkopere dingetjes. Maar ik vind het niet erg om veel uit te geven aan een make up product, maar dan moet het wel leuk zijn. En ik heb niet echt een must have binnen de Gosh collectie. Maar terug naar de spring collectie, Gosh komt met een nieuwe mascara, 2 nieuwe blush, nagellak, waterproof eyeshadow, effect powder en lipgloss. Ik ben heel erg benieuwd naar de waterproof eye shadow! Kijk mee voor de previews.


Gosh is de laatste tijd veel bezig met mascara's. Er zijn er veel geproduceerd, maar ook bij deze collectie is de mascara niet weggelaten! Deze keer heet het; Serious Mascara, het geeft je meer volume in je wimpers en het heeft een flexibel borsteltje. Dat vind ik altijd heel erg handig. Ik vind de roze kleur bij zwart mooi passen, het ziet er wel cool uit! Maar of het werkt kunnen we altijd nog testen. Deze mascara is te koop voor €9.99, niet duur dus :).

De blush komt er ook nog bij, roze en bruin. Ik vind de roze niet echt een kleur die je vaak gebruikt voor blush maar het past wel goed bij de mascara haha. De blush beloofd je een fluweelzachte huid, dat komt natuurlijk door de cream die erbij inzit. Te koop voor €8.49

Gosh heeft altijd een beetje felle en aparte kleuren, vind ik. Net zoals bij deze collectie, PINK! Knalroze ;). Hij is echt wel stoer hoor, daar niet van maar wie gaat hem gebruiken? Deze kauwgum kleurige nagellak is te koop voor €6.99. Best duur dus.. Maar voor zo'n kleur haha, mag dat ook wel.






'Meringu', mooie naam hea? Eindelijk, Gosh geeft namen voor haar producten! Zoals ik al eerder zei, een make-up product zonder naam, is niets. Speciaal een zomertintje voor deze Effect Powder. Deze metallic poeder kan op meerdere manieren worden gebruikt. Bijvoorbeeld gewoon als oogschaduw, in combinatie met een andere oogschaduw kan het dienen als highlighter en met een vochtig kwastje is het te gebruiken als kleurrijke eyeliner. 
 

Als toevoeging doet de Gosh er nog een Waterproof Eye Shadow, ook een paarsachtige kleur. Haha alles past bij elkaar ;). Dit zijde zachte en romige waterproof oogschaduwpotlood is langhoudend en watervast en zou warme lentedagen aan het water dus met gemak moeten overleven.
De oogschaduw zou dus niet in de lijntjes van je ogen moeten gaan zitten en is makkelijk met een penseeltje of je vinger te vervagen. Het oogschaduwpotlood zal in meerdere parelmoerachtige kleurtjes te verkrijgen zijn. Dit product zie je bijna nooit in een collectie, maar toch is het echt een musthave binnen deze collectie! Yeah eindelijk een musthave binnen de Gosh collectie! :). Te koop voor €7.99.


En om de collectie af te sluiten een lipgloss, geeft een verzorging voor je lippen. Het is een aparte kleur, maar wel leuk! Het geeft een glans en volume op je lippen!
Deze is te koop voor €7.49. Persoonlijk vind ik dit vind een beetje duur voor een lipgloss.

Zit er een must have van jullie erbij? Nou mijn voorkeur gaat uit naar de waterproof oogschaduwpotlood. Ik vind hem echt superleuk! Tell me what's your favorite!

Liefs, Nannick


Haha ja hoor er komt weer een nieuwe collectie. De voorjaar komt er weer aan en iedereen komt met een nieuwe collectie. Deze keer is de beu...

3 reactie(s):

Anoniem zei

die roze nagellak is so sweet!

Anoniem zei

Ik volg een aantal beauty blogs, maar deze spring collectie zag ik vorige week pas voorbij komen, zonder swatcheS! Bij jou stond dit artikel al op 15 januari online! Mijn complimenten!
Hoe krijg jij dat zo vroeg te weten?
xMissy

@xMissy
Hi xMissy,
Ik weet niet hoe dat komt, maar ik kijk regelmatig op de Gosh site. En ik kreeg dit gestuurd via de mail. Maar alsnog bedankt :)

Liefs, Nannick