h&m a flash of colour & personal diversity

09:33 Nannick 0 Comments


Hebben jullie de 2 nieuwe collecties toevallig al gespot in de online shop? A flash of colour & Personal diversity.
- De flash of colour bestaat zoals de naam alleen maar uit kleur& basic! Combineer het met sieraden en a flash of coulor kleding. Casual is the loook.
- Personal diversity bestaat uit wat stoerdere kleding. Mijn favoriet is het baseball jacket die je hierboven op de foto ziet! Kijk mee voor jou favorieten!?

A flash of colour






Personal diversity








Het laatste plaatje van het baseball vest vindt ik zooo leuk! Maar ik ben benieuwd of het mij staat. Alleen iedereen heeft het al, en dan wil ik er niet mee lopen.

Wat vind jij leuker; a flash of colour of personal diversity?

Hebben jullie de 2 nieuwe collecties toevallig al gespot in de online shop? A flash of colour & Personal diversity. - De flash of colou...