Klompen by h&m and Swedish Hasbeens

15:50 Nannick 0 Comments



Ja, je leest het goed: klompen. Als ik dat hoor dan zie ik het ergste en lelijkste voor me. Maar gelukkig brengt h&m daar verandering in. Klompenmerk Swedish Hasbeens gaat een speciale schoenencollectie ontwerpen voor h&m. De items uit de collectie bevatten de bekende houten zool van het schoenenmerk en zijn vanaf april verkrijgbaar. Alle schoenen zijn met de hand gemaakt + dure materialen. Haha het lijkt net alsof het niet waar is. Maar dat is het wel, serieus. Kijk maar mee.





Niet te geloven! Ze komen echt, haha jaa!. Maar hoe komt h&m nou bij klompen?
De eco-pumps werden vorig seizoen een hit toen actrice Sarah Jessica Parker de klompjes droeg in de tweede Sex and the city film. 
Swedish Hasbeens is voor zover ik weet bij ons helemaal onbekend: het is een Zweeds schoenenmerk dat schoenen, riemen en tassen maakt op een natuurlijke wijze!

Vanaf 20 april zijn de Swedish Hasbeens for H&M-schoenen in 150 winkels verkrijgbaar. De prijzen voor de klompen zijn 49,95 en 59,95 euro.

Wat vinden jullie van deze klompen? Kan je je ogen nog steeds niet geloven of vindt je ze leuk? Als je het mij zou vragen: definitely not! Maar iedereen heeft haar eigen voorkeur, toch?

Ja, je leest het goed: klompen. Als ik dat hoor dan zie ik het ergste en lelijkste voor me. Maar gelukkig brengt h&m daar verandering ...