Review - Essence I love berlin palette

19:50 Nannick 0 Comments


Aangezien de nieuwe collectie van de Essence: i love berlin in de winkels ligt kon ik natuurlijk niet achterblijven om niet te gaan kijken! Ik was super benieuwd en hoopte nog dat mijn favoriet er nog lag. De palette. En ja gelukkig lag het er nog! Er waren er nog 2 over, lucky me! De rest van de collectie vond ik een beetje tegenvallen. Ik moet zeggen dat het op foto's er mooier uit ziet! Maar voor de palette geld dat niet, ik ben er helemaal verliefd op, en het is ook super handig. 9 verschillende kleuren in 1 doosje! En ook nog een leuke verpakking. Ik ben er nogmaals super blij mij, en dit allemaal voor maar ongeveer 3 euro! Ook benieuwd naar de swatches?



De binnenkant ziet er super leuk uit, in totaal 9 kleuren. Rood, beige, lichtbruin, grijs, lichtgroen, lichtblauw, donker beige, groen, blauw. Je zou zeggen dat je niks aan die groene hebt, maar ik had vandaag een groen t-shirt aan en deze oogschaduw gelijk uitgeprobeerd, en het stond super leuk! Je kunt alles matchen. En die 2e kleur (beige) kun je ook gebruiken als coverstick, beetje oogschaduw op je puistje en hij is al een stuk minder zichtbaar!



Ik heb ook even gekeken of de pigment goed is, want ik las op internet en verschillende beauty blogs dat de pigment echt ver te zoeken was. Maar ik vind het reuze meevallen! Misschien lijkt het hier een beetje op mijn hand wat minder maar als je het op je oog doet is het gewoon 'normale' pigment! Niks aan het handje dus. Op deze foto van links onder, naar rechts boven de kleuren!
Deze palette is absoluut goedgekeurd, helemaal om dat het maar €3.49 kost. Echt geen geld voor zo'n resultaat! Ben jij ook helemaal verliefd op deze palette, dan zou ik snel naar jou kruidvat rennen want ze liggen al in de schappen! Verder van de collectie heb ik niks gekocht, ik vond het allemaal 'net niet leuk'. 

Aangezien de nieuwe collectie van de Essence: i love berlin in de winkels ligt kon ik natuurlijk niet achterblijven om niet te gaan kijken...