Trend: felle oogjes

18:09 Nannick 1 Comments

Oogschaduw.. je hebt ze in verschillende kleuren! Zoveel dat je er niet uit kunt kiezen. Maar welke kleur is nou hip en past precies bij je? Deze winter was de nude look super hip. Het liefst zo weinig mogelijk oogschaduw en als je het dan wel op hebt het liefst met bruine en lichte tinten! De look die jij in de zomer veel tegen zal komen zijn de looks met de fellere kleuren. Kleuren die je normaal misschien niet zo snel op je ogen zou doen, maar wel heel mooi zijn, daar mag je nu lekker je ogen mee gaan versieren. Waarschijnlijk ben je gewend om de wat lichtere kleuren te gebruiken omdat dit natuurlijk nu heel in in. Maar het mag :)
Haal de felle kleuren maar uit het doosje en breng ze aan op het oog. Het 
mooiste voorbeeld is hiervan; De regenboog look


Zeker met de zomer mag je nu je ogen opvallend laten stralen! Welke Celebes zijn er al mee gespot?




Zoals je misschien wel gezien hebt, ben jij straks niet de enige die met felle oogschaduw op loopt. Alle Celebes dragen het! Hieronder een paar voorbeelden:


Gwen Stefani met haar fel blauwe oogschaduw.

Keri Hilson met haar foute paarse look, het past niet bij wat ze aan heeft. Wrong match ;)

En niet te vergeten, Rihanna. Zij volgt alle mode/make up trends, dus deze keer ook!

En de Amerikaanse zangeres Estelle, met haar blauwe ogen, wat mooi van licht naar donker gaat. Maar wat zie ik nou.. ze heeft een rode jurk? Die match staat ook niet zo bij haar!

Denken jullie dat ik jullie overgehaald hebt om fellere kleuren oogschaduw te gaan gebruiken? Ik houdt het liever achterwegen, ik houd het wel bij de bruinachtige kleuren. Maar het is niet dat ik het nooit op doe, gewoon af en toe. Het moet geen gewoonte worden.. ;)

Liefs, Nannick

Oogschaduw.. je hebt ze in verschillende kleuren! Zoveel dat je er niet uit kunt kiezen. Maar welke kleur is nou hip en past precies bij je?...

1 reactie(s):

Ziet er leuk uit, ik ben zelf ook wel van de felle looks!