Limited Edition || World inspired colors by Herome

16:42 Nannick 0 Comments

Ik was vanmiddag bij de drogisterij en kwam de collectie van Herome tegen. Hier had ik nog niks over geschreven. En vond het nu wel nodig! De kleuren zijn dus nu in de winkels te vinden.

Herome biedt nagellak voor jong & oud. Van oud, klassiek naar trendy. De kleuren variëren dan ook van nude, romantisch roze, klassiek rood tot trendy groen. De Herome komt nu dan ook met een nieuwe collectie, geïnspireerd op de bekende kunstenaars en wereldsteden. Een van deze creaties staat symbool voor de W.I.C. collectie en is terug te vinden in alle communicatie. Onder de kunstenaars bevinden zich o.a. moderne kunstenaars; Karski, Rabodiga en Hefner, die wereldwijd exposeren in musea van moderne kunsten.
Ben je benieuwd naar de nagellak, en de surprise? 
Dit zijn alle nagellak potjes! Super veel dus en ze zijn allemaal zoals ik al zei geïnspireerd bij de kunstenaars uit de grootste en bekendste wereldsteden. Als hier jouw favoriete kleurtje niet bij zit dan weet ik het ook niet meer... Zoals we gewend zijn van Herome zijn de potjes niet groot. En zal je er dan ook niet lang mee doen. Maar natuurlijk wel leuk om in je stash te hebben! Klik voor een beter beeld op het plaatje.


Maar om het helemaal spannend te maken heeft Herome ook nog Graffiti Nail art ontworpen. Een soort imageplates maar dan stukken mooier! En duurder uiteraard...

Je kunt ze in verschillende stijlen vinden, randjes op je nagels met verschillende patronen, bloemen, letters etc.. Zo kun je de meest creatieve kunstwerken op je nagels maken. En door de verschillende designs kun je blijven variëren! Het is ook niet moeilijk! (meer uitleg daarover komt nog)... Je kunt de platen zo vaak gebruiken als je wilt want ze zijn makkelijk schoon te maken met een normale nagellak remover. Misschien zelfs wel water met zeep?
De schraper en de stempel worden in combinatie met de sjabloonplaat gebruikt, al weet ik niet of je dit apart moet kopen of dat je het erbij krijgt. 

Deze Graffiti nail art is te koop in de Herome webshop


Blijf kijken want straks post ik een berichtje hoe je de Graffiti nail art gebruikt

Ik was vanmiddag bij de drogisterij en kwam de collectie van Herome tegen. Hier had ik nog niks over geschreven. En vond het nu wel nodig...