Catrice Allround Concealer

20:11 Nannick 0 Comments


Ik heb vaak last van rode vlekjes, donkere kringen, wallen en puistjes! Toen bedacht ik om eens te beginnen met een concealer, foundation werkt bij mij niet! Ik krijg het niet egaal, en gebruik het dan ook alleen maar voor feestjes. Concealer is iets wat ik graag elke dag gebruik.

Voor het wegwerken van vlekjes, puistjes ect. moet je wel een goede concealer kopen. Nou ben ik geen nerd op gebied van Concealer, dit is mijn eerste concealer! Deze concealer van de Kruidvat voor €2.79 ga ik nu voor jullie reviewen. 

Er zitten 5 pans in met de volgende kleuren:
-Beige (van licht naar donker)
-Roze (donkere kringen)
-Groen (rode vlekjes)



De verpakking ziet er best luxe uit! Het is doorzichtig met voorop het logo van Catrice. Er zit alleen niet zoveel in; maar 6 gram. Het smeert heel goed, het is vrij romig. Hierbij moet je oppassen dat je niet teveel neemt. Ik vind vooral de groene en de roze heel erg goed werken!


Ik heb een rood vlekje bij mijn oog en dat wilde ik graag wegwerken met mijn nieuwe concealer. Het gaat super makkelijk en je krijgt er geen andere 'vage' vlekken bij.

Mijn beoordeling:
+ De prijs ; €2.79 bij de Kruidvat
+ De kleuren dekken goed
+ De verpakking
+ Je hebt veel verschillende kleuren
+ Geeft geen overbodige vlekken
+ Heeft geen geur

- Er zit niet veel in; 6 gram 
- Je gebruikt snel te veel
- Je gebruikt niet elke kleur (ik gebruik bijvoorbeeld de donkere niet, daar is mijn huid te licht voor)

Op de achterkant staat nog informatie over ingrediënten, en de hoeveelheid gram enzo. En uiteraard hoe de kleuren heten.


Ik ben erg tevreden over dit product, ik kan meer pluspunten bedenken dan minpunten dus dat is altijd een voordeel! Ik ben benieuwd hoe lang ik met deze concealer ga doen, als het op is ga ik hem zeker opnieuw kopen! Voor een beginner met concealer (zoals ik) is dit een erg handig en goedkoop product om er mee aan de slag te gaan.

Ik heb vaak last van rode vlekjes, donkere kringen, wallen en puistjes! Toen bedacht ik om eens te beginnen met een concealer, foundation w...