Limited Edition || Essence

18:42 Nannick 0 Comments


Hi girls, i'm back! Een drukke week achter de rug, met veel toetsen en leerwerk. Maar ondertussen was ik wel bezig met het lezen van nieuwtjes en collecties. Woensdag was het eindelijk zo ver, mijn gebeden kwamen uit. Een tijdje terug wilde ik de crack polish van pupa kopen, ik vond ze nog te duur dus ik hoopte dat Essence hier snel mee zou komen. Want Essence kan natuurlijk niet achter blijven op deze trend. Gelukkig kwam daar verandering in want op Woensdag kreeg ik te horen dat er een nieuwe collectie uit komt in Maart 2011! Waaronder ook de crack polish, holografische nagellak, en nog veel meer! Mijn dag was weer helemaal goed! Ik ben vooral erg benieuwd naar de holografische nagellak.
Deze collectie bestaat natuurlijk niet alleen uit crack polish en holografische nagellak. Op de foto kun je zien welke producten er nog meer komen. Zoals nieuwe colour en shine oogschaduw (van deze oogschaduw ben ik erg onder de indruk), gel eyeliner, mascara, een vijl, 4 nieuwe kleuren nagellak multi demension, verschillende kwasten en mini-lipgloss! Best veel hé!

Tot mijn grote verbazing (en eigenlijk was ik daar heel blij mee) behoren al deze producten tot het vaste assortiment! Het is dus een grote uitbereiding! En daar zijn wij natuurlijk heel blij mee.

Ik heb de leukste producten voor jullie op een rijtje gezet, meerdere uitgebreide producten kon ik niet vinden. Zodra die door de pers zijn gespot zal ik jullie die uiteraard laten zien! Van de holografische nagellak zijn er 2 uitgebracht. Ik vind de linkse niet echt holografisch. Maar dat maakt niet uit want de middelste en rechtse kleur maken dat weer helemaal goed. Deze kleuren moet ik echt in mijn stash hebben. Ze zijn zo mooi, en apart! Deze kleuren nagellak worden verkocht onder Colour en Go voor maar €1.29. De lakjes zullen ’057 Can´t cheat on me’, ’052 Out of my mind’ en ’043 Where is the party?’ gaan heten.


Dan de crackling polish, hier ben ik echt heel benieuwd naar. Eindelijk een budget crack polish! Deze 4 kleuren nagellak bestaan uit 2 basiskleuren en 2 kleuren met een crack eigenschap. Die andere 2 basiskleuren heb je dus eigenlijk 'niet perse' nodig.
Deze zullen ongeveer 2 euro gaan kosten, natuurlijk iets duurder dan de normale nagellak!

Zoals jullie misschien wel kunnen lezen ben ik erg enthousiast over deze collectie, ik ga er heel veel van kopen en ben nu al bezig met sparen! Zodat ik en ook jullie van de mooie en leuke producten kunnen genieten. Althans jullie van de reviews, maar uiteindelijk ook als je ze zelf koopt.
Zijn jullie net zo enthousiast als ik over deze collectie?

Liefs, Nannick

Hi girls, i'm back! Een drukke week achter de rug, met veel toetsen en leerwerk. Maar ondertussen was ik wel bezig met het lezen va...