H&M shop - what's in store?

13:29 Nannick 0 Comments


H&M is een van de bekendste mode winkels in Nederland. Er is een online shop in verschillende landen, in elke stad vind je minimaal 2 winkels van de H&M. Kortom H&M is overal. Op de webshop zijn daarom ook veel campagnes te vinden zoals: in store now, Sustainable Style, best buy, by night en style guide quirky me. Maar ook t-shirt talks! In dit berichtje laat ik jullie de kleren zien die de h&m op dit moment verkoopt. Dit zijn vooral de nieuwe collecties. Heb jij ze al gespot of zelfs al in je kledingkast hangen?
Allereerst de campagne; By Night. Er zijn wel is eerdere collecties By Night genoemd, die zijn op dit moment niet meer op de webshop te koop.
Deze kleding vind ik niet echt super leuk, die blauwe jurk vind ik wel leuk alleen de kleur niet zo.

Style Guide Quirky Me vind ik erg leuk! Lekker zomers, hierdoor komt het zomer gevoel toch weer naar boven. Deze collectie word denk ik veel verkocht! Het zijn super leuke kleren, en gewoon voor alledaags.

Sustainable Style is heel feestelijk, veel jurkjes en rokjes voor 's avonds. Er zitten felle kleuren maar ook donkere kleuren kleding tussen.



Voor de prijzen en als je het plaatje niet duidelijk vind kun je erop klikken, dan wordt het plaatje groter. Ik moet van deze collecties wel erg aan de zomer denken, jullie niet? Vooral bij Quirky Me.
Zelf heb ik bijna niets van deze collectie. Ik heb dat hemd met die zwarte strik erop, van de Quirky Me collectie. Welke kleren hebben jullie van deze collecties ?

PS. De t-shirt talks collectie komt ook vanmiddag online. 

H&M is een van de bekendste mode winkels in Nederland. Er is een online shop in verschillende landen, in elke stad vind je minimaal 2 w...