H&M - t-shirt talks!

14:23 Nannick 0 Comments

De t-shirt talks collectie van h&m vind ik echt super leuk! Hier krijg ik nou echt een zomer gevoel van, allemaal t-shirts, modellen met blote armen. Geen truien en vesten meer! Weg met de winter, heerlijk! Ik krijg er nou steeds meer zin in. Maar om even terug te komen waar dit berichtje voor bedoeld was: de t-shirt talks. Ze zijn zoals we h&m kennen niet duur! Het duurste t-shirt is €15. Ik heb alle t-shirt voor jullie op een rijtje gezet met alle prijzen erbij. Al deze t-shirts kun je vinden op de webshop van de h&m. Kijk je mee naar de t-shirt talks collectie?

De eerste 4 t-shirts van de collectie zijn.
- €14.95
- €9.95
- €14.95
- €7.95
Mijn favoriete t-shirt van deze 4 is degene met die gekleurde tong (1ste plaatje). Maar die 2de vind ik ook wel leuk haha, laten we maar zeggen dat ze allemaal leuk zijn :)



De prijzen van deze 4 t-shirts talk:
- €14.95
- €7.95
- €9.95'
- €7.95
Bij dit rijtje zit absoluut wel één favoriet! Het meisje op het laatste plaatje heeft trouwens leuk haar! Maar ook het t-shirt wat zij aan heeft is mijn favoriet.


Dan zijn we al weer aangekomen bij de laatste 2 t-shirt talks. Deze twee vind ik allebei erg leuk!
- €9.95
- €14.95


Wat vinden jullie van deze collectie? Ik ben erg enthousiast en ga snel in de winkels van h&m kijken of ze er nog liggen! Als jij ook zo enthousiast ben, ga dan snel en sla je slag want deze collectie is bij iedereen erg geliefd. 

Wat zijn jouw favoriete t-shirt talks? 

De t-shirt talks collectie van h&m vind ik echt super leuk! Hier krijg ik nou echt een zomer gevoel van, allemaal t-shirts, modellen met...