Limited Edition Essence; Whoom Booom!!

19:43 Nannick 0 Comments

Het bekende beauty budget merk: Essence komt met een nieuwe limited edition. Genaamd: Whoom Booom!! Vanaf maart kan je deze collectie in de winkel vinden. Weg met alle saaie kleurtjes, de hippe, whoom booom kleuren komen eraan. Dit zijn vooral felle kleuren, wen er maar aan want fel is 'in'.
Deze collectie is geïnspireerd door de pop art van Roy Lichtenstein en Andy Warhol. Ze hebben vrolijke kleuren en producten! Perfect voor de zomer, benieuwd naar de producten?

Dit is een tijdelijke collectie, dus je moet er weer snel bij zijn. Maar voordat we al naar de winkels rennen moeten we eerst nog wat weken wachten! Maar we kunnen al wel kijken naar de producten!

De oogschaduws zijn in 4 verschillende kleuren te koop, You've a got the art, Raspberry Muse Marilyn, Sand cream canvas en Chacalaca voor maar €1.59. Dat is zoals we Essence kennen :)
Het crème eyeliner palette met vier spectaculaire kleuren, is een kleurrijke musthave voor een unieke look. Dankzij zijn zachte textuur en de mini-brush teken je gemakkelijk een perfect lijntje rond de ogen dat langdurig blijft zitten. Deze is €2.99, spotprijsje! Maar ik vind het niet de goede kleuren.
Deze lipgloss vind ik wel heel raar, het veranderd! Het ligt eraan hoe je je voelt, het kan veranderen van paars naar roze of van oranje naar fuchsia. Een perfecte look, maar wel een beetje onverwachts. Zo kun je je look niet matchen met je lipgloss. Verwarrend? Deze lipgloss is verkrijgbaar in Muse marilyn en Roy’s red voor €1.99. Het is het wel waard om te proberen!


Dan om niet te vergeten; de nagellak. Weer in spectaculaire kleurtjes! Niks grijs of donkere kleuren (al moet ik zeggen dat ik daar erg van houd), deze nagellak is zoals gewoonlijk €1.79. 
En verkrijgbaar in de namen: Chacalaca, Andy you're a star, You've got the art en Roy's red.




Dan de nagelvijlen, ze zijn klein en handig verpakt. Handig voor mee te nemen. En zoals alle producten een vrolijke pop art print. Er zit ook een beschermend hoesje omheen. Deze vijlen kosten €1.59. 
Dan de nagel stickers, deze zijn te koop voor €0.99. Het zijn tekstballonnen en allemaal pop art figuurtjes. Iedereen loopt er vanaf maart Pop-art bij :)
Dit is nou niet bepaald mijn collectie, ik heb niet een must have. Die nagelvijlen lijken me wel erg handig voor op school in je etui. Want ik leen ze altijd van iemand anders :$. Vanaf maart dus niet meer! Wat is jou must have of wacht je tot de volgende collectie?

Liefs, Nannick

Het bekende beauty budget merk: Essence komt met een nieuwe limited edition. Genaamd: Whoom Booom!! Vanaf maart kan je deze collectie in ...