Mijn Budget Mascara's

16:42 Nannick 0 Comments


Bijna iedereen gebruikt mascara, mascara is een perfect product als je je look af wilt maken. Wat is nou een look zonder mascara? Of het nou wit of zwart is; het blijft mooier!

In dit artikel ga ik het hebben over al mijn mascara's. Dat zijn er 9 in totaal. Valt mee toch? De meeste gebruik ik bijna nooit! Misschien handig voor in me etui voor op school, maar daar blijft het ook bij.
 Maar ben je benieuwd welke mascara ik naast mijn dagelijkse mascara gebruik ? In dit artikel ga ik alleen de mascara's bespreken die ik niet elke dag gebruik, dus de mascara's die het nét niet zijn. Kijk verder voor veel foto's!
Oké, dit wordt een lang berichtje...

Als allereerste, een mascara die ik al heel lang gebruik. Maar op een of andere manier heb ik toch steeds weer een andere gekocht van hetzelfde merk. Namelijk de No Limits Volume Mascara van Essence. Deze mascara gebruikte ik vroeger nog veel, nu steeds minder omdat ik over ga naar de iets duurdere merken.
De blauwe mascara's zijn waterproof, dit is geen goede waterproof mascara. Het gaat er snel af en je hebt er niks aan! Al deze mascara's geven je wimpers weinig volume, en het is (bij mij) moeilijk eraf te krijgen. 
Het borsteltje is niet rommelig, hij klontert niet en maakt je wimpers mooi zwart! Voor deze prijs is het een best goede mascara.

- Bij de Kruidvat te koop voor €1.99.


Dit is een van mijn favoriete mascara's! De Max factor lash extensions effect washable waterproof mascara haha een hele mond vol. Het resultaat mag er dan ook wel zijn. Ik vind deze mascara erg fijn, hij klontert niet, geeft een goede zwarte kleur en vervaagd (bijna) niet. Het enige nadeel vind ik hiervan is dat het je wimpers niet langer maakt. Het is een perfecte mascara voor een natuurlijke look. Maar lange wimpers zul je hiervan nooit krijgen. Het borsteltje is wel erg fijn, hij is klein en dun zodat je zelfs de kleinste haartjes mee kan nemen. Het is een erg lange borstel! Je kunt deze mascara niet opbouwen tot meerdere laagjes, maar het houdt wel alle wimpers uit elkaar. Dit vind ik een groot voordeel!
Nu de vraag: is deze geschikt voor een dagje zwemmen? Nee, in het behouden van de zwarte intense kleur in water is deze mascara niet goed in. 

- Te koop bij de kruidvat voor €16.95


Deze mascara van Gosh is een van mijn favorieten. Alleen maar omdat deze allebei waterproof zijn. En ze zijn ook echt waterproof! Je kan er gewoon mee zwemmen en je krijgt geen wazige vlek. Het borsteltje vind ik niet zo fijn, maar daar is mee te leven. Verder gebruik ik hem nooit als dagelijkse mascara omdat deze te weinig mascara afgeeft voor een 'normale' dag. Dit was een mascara die me op het eerste gezicht niks leek; maar ik kwam deze tegen bij een inruil actie van je oude mascara van Gosh. Alleen deze mascara lag er nog tussen dus moest ik deze wel kiezen. Maar ik was verbaasd over het effect, je wimpers worden er wel wat langer van en het waterproof effect is ook verrassend goed. Een groot nadeel van deze mascara is dat je het er moeilijk van je wimpers af krijgt. Het borsteltje is van allebei de mascara's hetzelfde, deze mascara's lijken erg op elkaar.

- Te koop bij de kruidvat voor €8.99



De Visons freaking amazing mascara is een van mijn slechste mascara's ooit. Deze mascara staat definitely onderaan mijn favorieten lijstje. Dit is het enige product wat ik van Visons heb. Ik heb nog nooit van dit merk gehoord. Maar ik vind het persoonlijk een vaag merk. Ik heb hem een keer van iemand in mijn handen gekregen om te testen dus weet ik ook niet waar je dit product kan kopen. Deze mascara zal best goedkoop zijn, althans zo ziet het eruit. Ik vind de werking erg slecht en het borsteltje is erg dik. Als ik het borsteltje uit het flesje haal dan zit er bijna geen mascara op. Het is er allemaal afgehaald door het pompje wat erin zit. Dit zorgt natuurlijk niet voor volle wimpers...

- De prijs weet ik van deze mascara niet, maar ik gok rond de €4


Als allerlaatste mijn favoriete mascara naast mijn dagelijkse mascara. De Gosh Eye'Deal mascara met de goude dop! Ik vind deze mascara er erg mooi uitzien! Simpel maar toch heel mooi. Dan is natuurlijk de vraag of deze mascara ook werkt!? Zeker wel, het borsteltje is dun en loopt schuin naar boven toe waardoor het makkelijker is om je mascara aan te brengen. Het maakt je wimpers mooi zwart en het klontert absoluut niet. Als deze mascara op is ga ik die zeker opnieuw kopen! Er zit meer mascara in dan normale producten, namelijk 10 ml! Van deze mascara krijg je absoluut geen spinnenpootjes, het scheidt de wimpers perfect en het verlengt ook heel goed! Kortom; een top mascara, voor mij nummer 1! Hier kunnen jullie binnenkort een review van verwachten.

- Te koop voor €9.99


Woooh ja je bent er doorheen, haha dit is mijn langste berichtje ooit. Vanaf nu hebben jullie een mooi beeld van welke mascara's ik in huis heb. Binnenkort komt daar ook de One by One mascara van Maybelline bij!

Wat is jou nummer 1 mascara?

Bijna iedereen gebruikt mascara, mascara is een perfect product als je je look af wilt maken. Wat is nou een look zonder mascara? Of het no...