NEW - Nail art

19:11 Nannick 0 Comments


Dit is mijn nieuwe nail art! Gister was een vriendin hier en mocht ik haar nagels doen. Daar was ik erg blij mee, want dan kon ik eindelijk mijn nieuwe nail art proberen. Het ontwerp (wat ik teken) heb ik expres niet aan jullie laten zien. Omdat ik hem in het echt veel mooier vond op nagels! Het is een makkelijke nail art die iedereen kan doen. Wil je weten hoe ?

Wat heb je nodig?
- 2 verschillende kleuren nagellak, gebruik wel kleuren die goed met elkaar matchen
- nail painter (of een verfkwastje, als er teveel haren aanzitten knip je er gewoon een paar vanaf)
- nagellak waarmee je de streep gaat zetten, dit kan zwart zijn (zoals nu) maar je kunt bijvoorbeeld ook zilver gebruiken.

Zoals ik al zei is deze nail art niet erg moeilijk. Allereerst doe je een kleurtje op je nagels, het liefst één laag! Laat dit goed drogen. Teken op horizontale lengte een groot kruis over je nagel met een andere kleur. Nu ga je het kruis inkleuren met dezelfde kleur die je hiervoor hebt gebruikt. Dit is het moeilijkste gedeelte van de nail art, ga er niet 10x overheen want daardoor zit het er alleen maar slordiger uit (wat mij ook was overkomen). Laat dit weer erg goed drogen want het is best wel dik. Daarna zet je een kruis over je 2de kleur nagellak. Wat dus eigenlijk als 'randje' dient. Je zet dus zwarte strepen van de overgang naar een andere kleur (hier: paars naar roze). Maak de streep niet te dik!
En als laatste natuurlijk een top coat. Er zitten nu best wel veel lagen op je nagels, dus laat het extra goed en lang drogen.

Dit was de nail art, en hopelijk vonden jullie hem makkelijk. Ik wens jullie veel plezier en hopelijk lukt het jullie ook!

Dit is mijn nieuwe nail art! Gister was een vriendin hier en mocht ik haar nagels doen. Daar was ik erg blij mee, want dan kon ik einde...