Rihanna collectie by Coolcat

20:07 Nannick 0 Comments



De Coolcat, is een winkel waar niet iedereen dol op is. Ze hebben vaak een aparte stijl, je moet goed kunnen zoeken om leuke kleren te vinden. En niet alles is zo goedkoop... Dat zijn we gewend van de Coolcat. 
Maar vanaf 25 februari 2011 zal de nieuwe collectie van de bekende pop artiest: Rihanna bij de Coolcat te vinden zijn. We kennen haar van de bekende nummers: Umbrella en Rude Boy. Deze collectie is geïnspireerd door haar populaire album Loud. De collectie zit vol met t-shirts, hemden, rokjes en leggings! Wanneer je een van deze kledingstukken koopt kan je ook nog iets winnen....

Wie een artikel van deze collectie koopt maakt kans op 2 kaartjes voor Rihanna's concert in London die in het najaar plaats gaat vinden. Met daarbij ook vliegtickets, een overnachting en 250 euro aan zakgeld! Hoe vet is dat!? 
In de winkel waar je het artikel koopt moet je duidelijk aangeven waarom je graag naar dat concert wilt. Je krijgt een voucher mee met de deelneming.
Deze actie loopt vanaf 25 februari tot 9 maart. Wees er snel bij dus!


Dit zijn de kledingstukken:



Ik vind de collectie erg leuk! Ook vind ik het een leuke foto van Rihanna die op de kleding staat, meestal vind ik dat toch altijd wel een minpunt als het geen leuke foto is. Maar gelukkig nu niet! Morgen ga ik naar de stad en dit keer sla ik de coolcat zeker niet over! Ik zal proberen foto's te maken van de collectie. En ik hoop een artikel te kunnen kopen, and sure meedoen met de winactie! Haha je zal het maar zijn ;p Als je niet probeert lukt het nooit :). 

Rihanna start begin oktober met haar tour voor het nieuwste album Loud.
Kijk hier voor de winkels die deelnemen aan deze hippe collectie + winactie: http://www.coolcat.nl/nl/rihanna
Zijn jullie vanaf morgen ook in de Coolcat winkels te zien? Mij wel!

De Coolcat, is een winkel waar niet iedereen dol op is. Ze hebben vaak een aparte stijl, je moet goed kunnen zoeken om leuke kleren te vin...