Shopping verlanglijstje

18:56 Nannick 0 Comments

Aankomende zaterdag ga ik weer shoppen! Ik heb er erg veel zin in want het is weer best wel lang geleden dat ik echt in 'de stad' ben geweest. Om de juiste kleding te kopen heb ik een verlanglijstje gemaakt. Alleen op basis van kleding, ik ben niet van plan om make-up te gaan kopen want ik moet me geld bewaren voor de maand Maart. Voor alle nieuwe collecties, zoals van Essence. Het is een verlanglijstje van verschillende winkels!


De Chino broek! Ik ben erg benieuwd hoe dit mij staat. Als het leuk staat wil ik hem graag kopen! Dit is een broek met een baggy style. Net zoals de harembroek alleen minder erg.


Op nummer 2 staat de i love new york trui! Ik ben hier al heel lang naar opzoek, weet iemand een winkel in Nijmegen waar ze deze truien verkopen ? Ik hoop echt dat ik hem zaterdag in Nijmegen tegen kom. Wat is hiervan de prijs? Rond de €30 euro op internet, maar in de winkels?

De denim blouse, deze is van de h&m. Deze vind ik erg leuk en super leuk voor de zomer. Ook deze hoop ik te vinden en te kunnen kopen :)


De lovely shoes van de h&m, met leuke printen! Ook was er een andere variant van bloemetjes, maar deze vond ik leuker! En was ook in mijn maat. Ik hoop ze tegen te komen in de h&m store. Zodat ik kan bepalen of ik ze ga kopen.


Gister kwam bij ons de nieuwe shopping guide van de h&m aan. Ik keek er natuurlijk gelijk in en was spontaan verliefd op deze broek, ik hoop echt dat deze in de h&m store hangt want meestal hangt de nieuwe collectie niet in de winkel. Alleen op internet. Dat vind ik jammer want ik twijfel of deze broek me zou staan...Hij is wel erg leuk voor de zomer.

Wat zijn jou favorieten van dit moment? Dit keer op gebied van kleding!

Aankomende zaterdag ga ik weer shoppen! Ik heb er erg veel zin in want het is weer best wel lang geleden dat ik echt in 'de stad' be...