Catrice wordt vernieuwd

18:28 Nannick 0 Comments

Mijn favoriete merk ooit: Catrice krijgt een nieuw jasje! Oude producten worden met een hele goedkope prijs verkocht en er komen hele nieuwe schappen vol met allemaal nieuwe producten. Geen oude zooi meer, maar gloednieuwe producten. De producten zijn verbeterd, hebben een andere verpakking maar de prijzen blijven gewoon hetzelfde. Dit vond ik natuurlijk erg goed nieuws en daarom was mijn dag weer helemaal goed! Ik was zo enthousiast dat ik dacht: "Dit moeten jullie ook weten". Zijn jullie benieuwd naar de nieuwe producten?

Deze weken zullen de aanbiedingen bij de winkels waar Catrice wordt verkocht (het Kruidvat) alleen maar beter worden. Er zullen flinke kortingen komen want alles moet weg! Oude kleuren worden vervangen door nieuwe kleuren. Dit geldt niet alleen voor Catrice maar ook voor Essence (hier, hier en hier).

Ik heb zelf een aantal producten van Catrice, en hier ben ik ook erg enthousiast over. De kwaliteit is erg goed en alles ziet er best luxe uit. Over de kwaliteit van de nieuwe producten twijfel ik dus helemaal niet!

Mono Eyeshadow

Dit zijn de nieuwe Absolute Colour Mono Eyeshadows van Catrice, 32 kleuren! En allemaal voor maar €2.79. Hier worden we blij van, althans ik. 


Duo eyeshadow
Absolute Colour duo eyeshadows zijn te vinden in 8 verschillende duo's! Ze zijn €3.79. Hier op de foto zie je ook nog de nieuwe mascara.

Lipgloss
De colour & stay lipgloss, hé dat is apart. Deze glossjes hebben dezelfde namen als de nieuwe lipgloss van Essence. We moeten er maar van uit gaan dat dit toeval zal zijn... Ze zijn in ieder geval te koop voor €3.79 in 10 verschillende kleuren!


De Defining Duo Blush lijkt me erg mooi! En ze zijn ook super mooi verpakt. Er zit een lichten en donkere kleur in. Ze kosten €3.49



Skin finish compact powders zijn erg mooi! Hij is er in 6 verschillende tinten en is €3.99


Nieuwe foundation mag natuurlijk ook niet ontbreken, de nieuwe foundation heet: Photo Finish liquid Foundation. Het geeft een 'soft-focus' effect en blijft volgens Catrice tot wel 18 uur zitten! Verkrijgbaar in 5 verschillende tinten voor €5.99


Deze Infinite matt Up to 18 hours Make up is een matte foundation, ook in 5 verschillende kleuren. Het geeft een natuurlijk effect en er zit geen olie in. De matte foundations zijn ook te koop voor €5.99.

Maar dit is lang niet alles, er zijn ook 3 smokey eye sets ter waarde van €4.49 en moisture & shine lip gloss  deze zijn ook in 10 kleuren voor €3.79. Er zijn ook nog nieuwe bronzers, foundation, kwasten, eyeliners, oogpotlood en nagellak kleurtjes die voor een deel al sinds november in de schappen lag. 

De nieuwe producten zullen komende weken in de schappen te vinden zijn, het zal wel een tijdje duren voordat echt alle finialen de nieuwe producten hebben. Hiervoor zouden we nog een beetje geduld voor moeten hebben. Ik ben echt razend benieuwd naar al deze producten!

Bron: www.lushiousbeauty.nl, wil je meer foto's van de nieuwe producten zien, dan kan je natuurlijk altijd op internet rond kijken!

Waar zijn jullie erg benieuwd naar?

Mijn favoriete merk ooit: Catrice krijgt een nieuw jasje! Oude producten worden met een hele goedkope prijs verkocht en er komen hele nieuwe...