Celeb Look; Rihanna

17:26 Nannick 0 Comments


Vanaf vandaag komt er elke maandag een 'Celeb Look'. Ik kies een plaatje waar een celeb de mooiste make up op heeft. Meestal zijn het bekende celebs omdat hun make up perfect voor hun gedaan wordt! Mocht ik dat ook maar een keertje.. Maar goed deze keer is het Rihanna, mijn favoriete celeb! Ze draagt altijd mooie make up en haar haar zit trouwens ook altijd perfect in model. Ik zou dan ook graag het haar van Rihanna willen hebben :)
We kennen Rihanna allemaal van haar bekende nummers (nu: S&M, What's my name, Who's That Chick). Ze veranderd eens in de zoveel weken haar haar weer, en het verbaasd me iedere keer: het staat haar nog leuk ook! Echt lovely. Hier een paar van mijn favoriete Rihanna looks:


I like your hair and make up! :)


Hier draagt ze een echte 'nude' look. Het lijkt net of ze bijna geen make-up draagt maar nog ziet het er super mooi uit!


Een lichte smokey eye effect staat haar ook heel goed! Vooral een donkere kleur omdat haar haar hier ook donker is.


Dit is ook een van haar mooiste looks! Alles past precies bij elkaar, vooral die roze lippen met zwart haar!


Rihanna draagt een eyeliner precies zoals het moet! Echt super mooi en strakke lijnen :)


Ik ben echt super jaloers op Rihanna, ze heeft van zichzelf een best donkere maar mooie huid! Haar huid is een voorbeeld voor mijn bleke huidje :$.


Hier vind ik haar eyeliner zo vet! Haar haar trouwens ook ;) Maar volgens mij is er iets mis gegaan met haar foundation, of ligt dat aan de foto?

Wat vinden jullie van de looks van Rihanna, en wat zijn jullie favoriete looks van haar?

Vanaf vandaag komt er elke maandag een 'Celeb Look'. Ik kies een plaatje waar een celeb de mooiste make up op heeft. Meestal zijn h...