Celeb Look; Blake Lively

16:30 Nannick 0 Comments

De celeb look van deze week is Blake Lively! Al weer een tijd geleden was zij op tv te zien bij Gossip Girl. Die serie was echt zo leuk! En ik zat elke keer met een grijns op mijn gezicht naar Blake Lively te kijken. Ze heeft altijd hele mooie make-up! Als zij een keer geen make-up op heeft vind de hele wereld het ineens super mooi, en terecht! Ze is zelfs mooi als ze bijna geen make-up op heeft! Ik kijk altijd graag naar haar foto's omdat zei gewoon the queen of the beauty is (voor mij dan). De mooiste foto's heb ik op een rijtje gezet.



Blake Lively kan zich heel mooi opmaken maar gebruikt de make-up niet veel. In ieder geval niet voor haar ogen. En dat vind ik bij haar geen probleem:)


Hier heeft ze hele mooie mascara en oogpotlood op, heel basic maar toch mooi! En haar hair!


Oh deze foto is zo mooi *zucht*. Hier heeft ze meer dan alleen mascara en oogpotlood op. Ze is gewoon super mooi!

Oh men! Blake Lively; she's so pretty!




Ze staat zelfs op promotiefoto's van de Chanel Bag. Haar make- up is hier heel mooi gedaan, maar dat zal zij vast niet zelf hebben gedaan. Zwart staat haar trouwens echt goed!


En ze staat ook op de voorkant van een van de tijdschriften van Sizzle. Haar rode lipstick met een klein beetje make- up op de ogen matcht geweldig!

Wat vinden jullie van Blake Lively? Kunnen jullie je ogen ook niet van haar af houden?

De celeb look van deze week is Blake Lively ! Al weer een tijd geleden was zij op tv te zien bij Gossip Girl. Die serie was echt zo leuk! En...