Celeb Look; Beyonce

18:36 Nannick 0 Comments

Elke maandag plaats ik een berichtje waarin ik een Celeb look aan jullie laat zien. Celebs zien er altijd perfect uit, mooie make-up en de rest van het lichaam ziet er gewoon goed uit. Natuurlijk hebben wij niet elke dag een styliste klaar staan om onze make-up en haar te doen. Was het maar zo! :)
Er zijn zoveel bekende celebs in de wereld, maar welke is nou het mooist? Daar zijn de meningen erg verschillend over, iedereen heeft natuurlijk een eigen smaak. Ik kies een mooie celeb uit, op basis van mijn mening. Deze week is het Beyonce!


Een van de mooiste dingen van Beyonce vind ik haar ogen en haar gezicht! Haar ogen zijn best groot, hoe groter de ogen hoe mooier ik het vind. Ze heeft nooit super veel mascara op, vandaar dat ik haar wimpers ook altijd super mooi vind. Haar gezicht vind ik verder ook super mooi en is altijd mooi egaal!



Op deze foto zie je heel erg goed de mooie huid van Beyonce, precies hetzelfde als de rest van haar lichaam. Ze heeft hier dus bijna geen foundation op, and i like! Haar oogschaduw vind ik trouwens ook gorgeous!


Ik vind dat Beyonce ook makkelijk hele felle oogschaduw kan dragen, hier heeft ze overduidelijk een felle donkerblauwe kleur op als oogschaduw. Het staat helemaal niet verkeerd maar dat komt ook door haar mooie donkere huid en blauwe oorbellen.


Beyonce heeft verschillende stylen, nu draagt ze een neutrale look! Een heel klein beetje mascara op haar bovenwimpers, blush en een hele lichte bruine oogschaduw. Pretty! Zo zie je maar weer dat een celeb zonder al die make-up ook super mooi kan zijn! Je hoeft helemaal niet veel te gebruiken, en hier is Beyonce een voorbeeld van!


Deze vind ik zo vet! Ze staat op de voorkant van het blad Diva. Haar oogschaudw! Zo mooi, bij haar staat dat echt super mooi. En dan die nude lippen vind ik iets minder, maar op zich geeft het wel een heel erg mooi effect.


Een normale neutrale look, paarse oogschaduw. Haar haar zit hier trouwens ook heel erg mooi!


Allereerst, haar nagels! Sorry dat moest er even uit, haar nagels zijn echt perfect. Dit is een still-stand foto uit de clip Telephone samen met Lady Gaga. Hier heeft ze een subtiele look op haar ogen en een heel klein beetje blush!


De make-up van Beyonce op deze foto vind ik erg mooi! Hele natuurlijke donkere kleuren, erg mooi en het geeft een mooi effect als je verschillende kleuren gebruikt!


Ja ja Beyonce, je hebt eindelijk rode lippenstift op. En het staat haar prachtig, ik ben echt jaloers op haar lippen en vooral die kleur is super mooi!

Wat vinden jullie van de styles van Beyonce en welke celeb wil jij volgende week zien?!

Elke maandag plaats ik een berichtje waarin ik een Celeb look aan jullie laat zien. Celebs zien er altijd perfect uit, mooie make-up en de r...