Color Club - Jewel Of A Girl

16:09 Nannick 0 Comments

Ik heb Jewel Of A Girl (148) van Color Club al best wel lang geleden besteld bij de Boozyshop! Ik heb hem netjes na een week gekregen! Zelf had ik natuurlijk al wat voorbereiding getroffen, en was ik op zoek gegaan op het internet. Ik zag allemaal mooie foto's van deze kleur nagellak. Ik dacht: "Deze moet ik echt hebben!". Toen was het naar de Boozyshop en klik, verzonden :)

Maar zoals jullie misschien wel weten zijn mijn nagels echt slecht! Ik heb voor deze swatches nep nagels op gedaan. Maar deze kleur moest ik gewoon even op doen. Ik heb hem nog nooit gebruikt sinds dat ik hem gekocht heb omdat mijn nagels gewoon simpel weg te kort waren om op me site te zetten. Ik heb nu nep nagels gebruikt :)
Maar WAUW!
What's the difference tussen de promotie foto (hierboven) en mijn swatch? De kleur is echt super mooi, donkerbruin met een oranje shimmer erin. Dankzij Blogginbeauties heb ik deze nagellak heel mooi gefotografeerd. Thx Bloggingbeauties :)
Deze nagellak is zeker een van mijn favorieten!!

Sorry voor de velletjes naast de nagels :$
De potjes van de Color Club zijn zoals altijd best wel groot (vergeleken met anderen). Maar dat is niet erg :) Des te langer je er mee kan doen! Er zit namelijk 15 ml in! De nagellak lakt goed, geen strepen. Je hebt 2 laagjes nodig voordat de kleur goed dekt. Maar dat is bij de meeste nagellak zo!


Als je op internet naar deze kleur zoekt krijg je alleen maar Engelse reviews, is deze nagellak nou zo onbekend? Nou bij jullie vanaf nu niet meer, voorlopig staat deze nagellak bij mij op nummer 1!
Helaas is Jewel of A Girl niet meer te koop bij de Boozyshop. 

Ik heb Jewel Of A Girl (148) van Color Club al best wel lang geleden besteld bij de Boozyshop! Ik heb hem netjes na een week gekregen! Zelf...