Essence Eye & Brow Mascara

15:19 Nannick 0 Comments

Ik begin mijn wenkbrauwen steeds meer te haten, serieus. Ze zitten nooit hoe ik wil dat ze zitten. Ik haal er meestal een kammetje door een, maar dat is niet genoeg om er voor te zorgen dat de hele dag mijn wimpers op z'n plek blijven zitten. En dan ook mooi! Sinds ongeveer een week is daar verandering in gekomen, ik gebruik nu de Lash & Brow Mascara van Essence. Ik ben er super blij mee en het is een van mijn favoriete producten. Ben je benieuwd wat het met je wenkbrauwen en wimpers doet?


De wenkbrauwgel zit in een doorzichtige verpakking, het is niet erg spectaculair. Dat vind ik wel jammer, daardoor oogt het heel goedkoop, eigenlijk is dat ook wel zo haha. De substantie is een beetje gelachtig en als je het aanbrengt voelt het even nat aan (niet erg fijn gevoel) maar dit gaat snel weg. Het droogt hard op waardoor je wimpers en wenkbrauwen de hele dag perfect in model zitten. 

Het borsteltje doet me denken aan een normaal mascara borsteltje, dat vind ik echt fijn. Het is makkelijk te gebruiken alleen het ziet er een beetje rommelig uit 'van buiten'. Alles gaat door elkaar. Maar op zich is dat niet heel erg.

Je kunt deze gel voor je wimpers en wenkbrauwen gebruiken. Ik heb ze voor jullie getest op mijn wimpers en wenkbrauwen. Swatches zie je van de wenkbrauwen omdat het helemaal niks deed bij mijn wimpers. Je zag geen verschil. Dus vond ik het niet waard om daar foto's van te maken want je ziet er toch niks van. Alleen ik heb best donkere wimpers dus misschien ligt het daaraan. Ik ben er wel zeker van dat meiden met blonde wimpers wel verschil zien! Het zal je wimpers waarschijnlijk iets donkerder maken. Want dit merk ik ook mijn wenkbrauwen, bij mij zijn mijn wenkbrauwen heel licht. Als ik die gel er doorheen heb gehaald, lijkt het net alsof mijn wenkbrauwen donkerder zijn geworden. Jes! :)

Ik heb foto's gemaakt van voor & daarna

Mijn wenkbrauwen voor het aanbrengen van de gel.

Mijn wenkbrauwen na het aanbrengen van de gel.
Mijn excuses voor de zwarte vlekjes van de mascara, ik had net mascara opgedaan toen ik deze foto maakte.

Ja dat heb je goed gezien, ik epileer mijn wenkbrauwen niet. Jammer genoeg mag ik dit nog niet, ik vind het niet zo'n ramp. Mijn wenkbrauwen zijn toch super licht, het valt waarschijnlijk niet eens op wanneer ik het wel doe. Dus ik wacht er lekker nog mee :). 
Ik vind door deze gel dat mijn wenkbrauwen er een stuk mooier uit zien! Ik ben daarom ook super blij met dit product. En ik gebruik het sinds één week elke dag! Mijn wenkbrauwen zitten de hele dag perfect in model! I love it!

Bij mijn wimpers zag ik weinig verschil alleen wel een tip: als je gaat zwemmen en je bent bang dat je mascara uitloopt (ook al heb je waterproof mascara op) doe dan een laagje gel van de Eye & Brow Mascara er over heen. Zo heb je minder kans dat het uitloopt! Doe dit niet gelijk nadat je mascara op hebt gedaan anders wordt het borsteltje zwart!
Verder verzorgt het alleen je wimpers, niet veel bijzonders dus. De geur van de gel is wel een beetje raar maar niet storend aanwezig.

De prijs valt reuze mee, heel goedkoop: €1.99 en is verkrijgbaar bij de Kruidvat. Ik zou als ik jou was deze Eye & Brow gel Mascara zeker kopen!

Ik begin mijn wenkbrauwen steeds meer te haten, serieus. Ze zitten nooit hoe ik wil dat ze zitten. Ik haal er meestal een kammetje door een,...