Gucci Guilty Parfum

09:52 Nannick 0 Comments

Gucci heeft weer een nieuwe parfum op de markt gebracht. Genaamd: Gucci Guilty. Ik zag een tweet voorbij komen van Parfumerie, daarin stond dat je een gratis sample aan kon vragen van Gucci Guilty. GUCCI! Je maakt niet vaak mee dat je een parfum van Gucci draagt, tenminste bij mij niet :) Ik was dan ook erg blij toen ik de sample binnen kreeg. Het was trouwens erg mooi verpakt. Maar oh, ik kon niet wachten om hem op te doen. Maar ik besloot het niet gelijk op te doen. Dat vond ik zonde. Vorige week op de verjaardag van mijn broertje vond ik het een mooie dag om deze geweldige parfum op te doen! In dit artikel vindt je mijn mening over Gucci Guilty



Je hebt de commercial vast wel op de televisie voorbij zien komen. Ik vond de commercial echt geweldig!
Hier kan je het bekijken:

In de parfum schijnt een vleugje manderijn en roze peper in te zitten. Ik ruik de manderijn zeker niet, alleen ik weet niet hoe roze peper ruikt. Andere ingrediënten zijn: geranium, perzik, patchoelie, sering en amber. De geur is niet te sterk, het is een zachte zoete geur. Precies mijn geurtje!

Ik hou echt van deze geur! Heel subtiel, daar hou ik van. Toen ik deze sample probeerde rook ik gelijk de heerlijke geur. Haha ik heb de sample helemaal langs mijn polsen en nek gehaald haha, maar het hielp niet echt. Maar die geur! I love it! Deze foto vind ik trouwens ook erg mooi!


Wil je kijken of de parfum bij jou ook zo lekker ruikt? Want dit kan nogmaals bij iedereen verschillend zijn. Vraag dan hier de sample aan (zolang de voorraad strekt), het komt binnen een week aan bij jouw huis. 
De verpakking is een zwart glanzende enveloppe. Met daarin de sample in de vorm van de echte parfum flacon. Als je dit open maakt zit er een vierkantje met daarop een plastic hoesje dat je eraf moet trekken als je de geur wilt ruiken. Het is dus geen vloeistof! Wat ik erg jammer vond haha :) 

Maar wat wel super is, de sample ligt al een week op mijn bureau en mijn kamer ruikt helemaal naar Gucci Guilty! Zelfs als ik aan het papiertje ruik, ruik ik het nog steeds. Terwijl die gewoon open ligt zonder bescherming. Dit zegt wat over de houdbaarheid van de parfum. Ik zit er over te denken om een heel flesje te kopen, maar dan moet ik eerst wel mijn andere parfum op maken!  

Flacon Gucci Guilty
De flacon vind ik erg mooi, het is gemaakt van goudkleurig metaal met daarop de twee verstrengelde prachtige G's. Zo mooi! Om verliefd op te worden :)



Jammer dat de prijzen zo duur zijn, maar de collectie van Gucci Guilty is erg groot. Des te meer kunnen we genieten van deze geweldige geur!:
- Eau de Toilette 30 ml kost 55 Euro
- Eau de Toilette 50 ml kost 69 Euro
- Eau de Toilette 75 ml kost 90 Euro
- Body Lotion 200 ml kost 42 Euro
- Deo Spray 100 ml kost 36 Euro
- Shower Gel 200 ml kost 36 Euro
- Shimmer Powder Brush kost 36 Euro

Ik zit dus te denken om de Eau de Toilette van 30 ml te kopen. Hier ga ik voor sparen hihi :) Weer een leuk product om op mijn wishlist te zetten! 

Gucci heeft weer een nieuwe parfum op de markt gebracht. Genaamd: Gucci Guilty. Ik zag een tweet voorbij komen van Parfumerie, daarin stond...