H&M shop - what's in store?

16:18 Nannick 0 Comments

De H&M, een hele bekende en leuke kledingwinkel. Ze hebben ook hun eigen online shop! Ik kijk daar heel erg vaak op, en dan hoop ik op leuke nieuwe dingetjes. De laatste tijd kijk ik er steeds minder omdat ik 'echt' shoppen vele malen leuker vind. Ik maak mezelf niet lekker met dingen die ik toch niet in de winkels kan vinden.
De H&M gaat mee met de leukste trends op dit moment, het heeft een eigen stijl en dat wordt erg gewaardeerd. Het is daarom niet voor niks de populairste webshop qua winkels!? Maar bij de online shop zijn heel veel nieuwe en leuke dingetjes bij gekomen zoals: Effortless Elegance, Bohemian Deluxe, Sidewalk Catwalk, Romantic & Preppy, Beachside en Inclusive. Ik laat ze stuk voor stuk aan jullie zien.

Om te beginnen met Bohemian Deluxe, dit is een elegante lente collectie. Vol met neutrale en zachte kleuren. Van deze collectie ben ik niet zo enthousiast, alleen dat witte topje is super leuk!
Bohemian Deluxe, voor meer duidelijkheid, klik op het plaatje.

Bohemian Deluxe voor meer duidelijkheid, klik op het plaatje. 










Romantic & Preppy vind ik een erg leuke collectie. De collectie is bedoeld voor de lente, vooral de kleuren donkerblauw en wit komen vaak terug in de ontwerpen.

Romantic & preppy, voor meer duidelijkheid klik op het plaatje.

Romantic & preppy, voor meer duidelijkheid klik op het plaatje.

Romantic & Preppy voor meer duidelijkheid klik op het plaatje.









Dan hebben we ook nog Sidewalk Catwalk. Dit is een erg zomerse collectie, ik houd wel van deze stijl! Die lange jurken zijn de best buy's van de H&M. Lekker baggy en luchtig, maar ik ben er niet zo gek op. Die zwarte jumpsuit is wel heel erg leuk! Zoiets wil ik nou voor de zomers ;).

Sidewalk Catwalk, voor duidelijkheid klik op het plaatje.

Sidewalk Catwalk, voor duidelijkheid klik op het plaatje.

Sidewalk Catwalk, voor duidelijkheid klik op het plaatje.

Sidewalk Catwalk, voor duidelijkheid klik op het plaatje.

Effortless Elegance  vind ik de leukste collectie! Het doet me echt denken aan het heerlijke zomergevoel, check die strak blauwe lucht. Oeh, we hebben er weer zin in :)

Effortless Elegance, voor duidelijkheid klik op het plaatje.

Effortless Elegance, voor duidelijkheid klik op het plaatje.

De laatste trend bij de H&M is Beachside. Ja alleen maar beachware! I love it! Let the summer begin :)

Beachside, voor duidelijkheid klik op het plaatje.

Beachside, voor duidelijkheid klik op het plaatje.

Beachside, voor duidelijkheid klik op het plaatje.
Oeeh! Al deze collectie's zijn zo leuk! Dat wordt snel weer shoppen voor de zomer. Yes, weer een goed excuus haha.

Inclusive

Deze collectie heb ik alweer een tijdje geleden aan jullie laten zien, het viel bij mij niet in de smaak. Maar als je deze collectie nog wilt zien. Het is hier te vinden op www.lovebeautyandmore.nl.

Dit waren alle nieuwe kleding trends die je nu in de winkels van H&M kunt vinden. Er zitten super leuke dingen tussen en die ga ik zeker bewonderen. Wat zijn jullie favorieten? De zwarte jumpsuit van de Sidewalk Catwalk, blauwe ruitjes bikini van Beachside, het kleurrijke jurkje van Effortless Elegance, het korte blauwe broekje van Romantic & Preppy en het witte topje van Bohemian Deluxe zijn mijn favorieten! Owh, ik heb er eigenlijk te veel haha. Hebben jullie er ook zoveel?

De H&M, een hele bekende en leuke kledingwinkel. Ze hebben ook hun eigen online shop! Ik kijk daar heel erg vaak op, en dan hoop ik op l...