Idyl eyeshadow

19:24 Nannick 0 Comments

Mijn favoriete oogschaduw was gevallen, allemaal in stukjes! Er viel niks meer te repareren met alcohol, het waren allemaal hele kleine stukjes. Ik besloot er een cream eyeshadow van te maken. Maar dan nog zat ik met een paar problemen. Ten eerste mijn favoriete bruine oogschaduw had ik niet meer en mijn mooie highlighter van Essence had ik ook niet meer! En het belangrijkste, ik had geen geld om oogschaduw te kopen. Gelukkig was mijn oma zo lief om me te helpen uit dit big problem. Vandaar een review over mijn nieuwe oogschaduws van het budget huismerk idyl!

Ik stond in de winkel en was niet van plan om veel uit te geven, ook al betaalde mijn oma het. Toen pakte ik het budget huismerk genaamd idyl maar mee. Er lagen niet de perfecte kleuren maar anders had ik niks en dat was helemaal niks! Ik ging voor een bruine oogschaduw met een shimmer erbij.


Ze waren in de aanbieding dus vandaar dat ik er gelijk 2 mee nam! Namelijk voor €1,50. Normaal zijn ze €3, nog steeds een koopje!
De verpakking vind ik best goedkoop lijken, ook al is dat het natuurlijk ook. Er zit een applicatortje in die heel erg stevig is! Ik gebruik het applicatortje wel van de bruine maar niet van de shimmer oogschaduw. Als ik de shimmer oogschaduw aanbreng met die applicator die erbij zit krijg ik veel te veel op mijn ooglid waardoor alles heel erg wit wordt. Hierbij gebruik ik dus liever mijn eigen kwast! Maar over het algemeen ben ik tevreden over de applicators, als je kijkt naar die van andere merken!


Maar natuurlijk gaat het om de kwaliteit, de kwaliteit is erg goed! Toevallig wist ik dat de kwaliteit goed was dus vandaar dat ik voor dit merk ging. Het blijft lang zitten en is makkelijk aan te brengen. Ik had de bruine een hele dag (best wel dik aangebracht) op gehad en bleef nog aan het einde van de dag perfect zitten! Dit had ik gedaan zonder oogschaduwbasis! Moet je nagaan als ik wel een oogschaduwbasis had gebruikt.



Ik heb de kleuren voor jullie geswatched, en was diep onder de indruk!


Ik vind de kleuren erg mooi! De bruine shimmer vind ik meer op goud lijken! Maar alsnog super mooi, de highlighter is voor mij net iets te wit maar als je het subtiel aanbrengt lukt dat vast wel! Vooral de goud-achtige kleur zit vol met pigment! I love it!


Wel vind ik jammer dat de kleuren geen namen hebben, eigenlijk was dat natuurlijk te verwachten. Maar het was wel leuk geweest. De goud kleurige shimmer is nummer 022 en de highlighter is nummer 024
Deze 2 kleuren en de rest van de collectie is te koop bij jouw dichtst bijzijnde drogist voor €3 euro per stuk!
Wat vinden jullie van deze kleuren?

Mijn favoriete oogschaduw was gevallen, allemaal in stukjes! Er viel niks meer te repareren met alcohol, het waren allemaal hele kleine stuk...