Mijn make-up tools

14:28 Nannick 0 Comments


Make-up tools, zijn erg belangrijk als jij je make-up goed wilt laten zitten. Ik gebruik niet erg dure kwasten en ook geen grote! Dat vind ik echt onhandig, ze moeten wel makkelijk vast te houden zijn. Vandaar dit mini setje van de Hema. Prima voor nu, volgende maand (april dus) ga ik op zoek naar iets grotere en betere kwasten. Want ik mis er een paar. Benieuwd welke kwasten en tools ik op dit moment gebruik?

Het zijn niet echt geweldige tools maar het lukt me tenminste om mijn make up er goed op te krijgen! En als dat alles is? Al deze tools komen van de Hema, en de kwasten zaten in een plastic zakje allemaal bij elkaar voor €2.50
Volgende maand ga ik op zoek naar grotere kwasten maar ook naar een scheef eyeliner kwastje. Ik zag dat Essence er met een komt bij haar nieuwe collectie. Maar bij de Hema liggen ze ook, welke zou ik dan kopen?


Nou, een wimperkruller is bij de meeste meiden wel bekend. Deze wimperkruller komt van de Hema. Hij is nog glimmend, maar of dat lang blijft zitten weet ik niet :). Het is lang geleden dat ik deze kocht dus ik zou niet weten wat de prijs is. Maar denk maar aan een normale prijs van een wimperkruller en het Hema-beeld. Dan weet je volgens mij wel genoeg haha.


Deze foundation brush gebruik ik heel weinig, omdat ik bijna nooit foundation draag. Maar deze gebruik ik af en toe ook als ik blush op heb. Dat is ook niet erg vaak haha. 


Dit kwastje gebruik ik voor het blenden van oogschaduw. Heel erg handig, het neemt weinig oogschaduw mee dus je oogschaduw zit nog mooi als je er een paar keer met dit kwastje over heen veegt. 


Als ik mijn Catrice Allround concealer aanbreng gebruik ik dit kwastje. Het is een stevig dun kwastje.
Ik gebruik dit kwastje ook als eyeliner pencil (zolang ik die nog niet heb). 


Dit kwastje is algemeen wel bekend denk ik, gewoon om je oogschaduw aan te brengen in plaats van je vingers te gebruiken is dit een stuk hygiënischer. Dat geldt trouwens voor alle kwasten!


Dan mijn laatste tool een kammetje voor mijn wimpers. Er zitten 2 kanten aan. Met de zwarte borsteltjes haal je het (voor jou onzichtbare) vuil uit je wenkbrauwen. Als je dit gebruikt kam dan altijd van je ooghoeken af, anders komt het vuil in je oog terecht. Het borsteltje is best hard en als je iets te heftig borstelt kan dit snel pijn doen. De andere kant is een kammetje om je wimpers recht te kammen. 

Dit waren mijn make-up tools als ik volgende maand nieuwe kwasten heb gekocht laat ik die uiteraard aan jullie zien. Mijn vraag aan jullie is: "Vinden jullie het nodig om dure kwasten te gebruiken/hebben of zijn jullie tevreden met goedkope kwasten?"

Ik vind dat ik nu wel goede kwasten nodig heb, omdat ik verder met de make-up wil vind ik dat wel een must. Maar voor meiden die gewoon dagelijks make-up opdoen en er verder niet in interesseren (ik 2 jaar terug) vind ik normale goedkope kwasten 'normaal', niet echt een must dus!

Make-up tools , zijn erg belangrijk als jij je make-up goed wilt laten zitten. Ik gebruik niet erg dure kwasten en ook geen grote! Dat vind...