Review || Nagelriem olie essence

08:35 Nannick 2 Comments


Ik ben al meer als een jaar bezig met het verzorgen van mijn nagelriemen met nagelriem olie van Essence. Mijn nagels waren zo slap dat ik er niets mee kon doen. Ik had een nagel verharder van Herome geprobeerd maar hier werden mijn nagels alleen nog maar slechter van! Dit hielp dus voor geen meter. Mijn moeder raadde me aan om nagelriem olie te kopen, want olie is heel goed voor je handen en nagels! Gelukkig had Essence er een in de schappen bij de Kruidvat staan! Ik heb dit een aantal maandjes volgehouden, na elke dag trouw mijn nagelriemen verzorgen zie ik wel degelijk verandering! 

Het is maar een paar seconden werk, je pakt het potje. Er zit gewoon een normaal kwastje in net zoals bij ieder andere nagellak. Dit smeer je op de nagelriemen zoals je hier onder op de foto ziet. Ik heb deze foto expres wazig genomen zodat jullie kunnen zien waar je het gebruikt. Gebruik zeker niet te weinig, als je het erop hebt gedaan masseer je het in. Net zolang totdat alles in je huid is getrokken.


Na deze korte behandeling zien je nagelriemen er verzorgd en netjes uit! En natuurlijk heeft dit ook effect op je nagels, je nagels worden tot 70% harder. In het potje zitten kruiden waardoor het ruikt naar lavendel, heerlijk! En ja ik heb toch weer een nadeel gevonden, als je het potje al een tijd gebruikt komt het olie dat eerst in het potje zat op de randen te zitten. Waardoor het potje heel vet wordt. Dit kun je natuurlijk verkomen om het af en toe schoon te maken!

Ik ben erg tevreden over deze nagelriem olie van Essence, het verzorgt je nagelriemen goed. En doordat je je nagelriemen goed verzorgt groeien je nagels ook beter. Mijn nagels zijn uiteindelijk harder geworden. Natuurlijk zie je het resultaat niet binnen een week, je moet echt doorzetten wil je een duidelijk resultaat zien. Daarnaast is het gewoon goed te gebruiken als je nagels wel hard zijn! Een extra verzorging kan nooit kwaad!

Ik ben al meer als een jaar bezig met het verzorgen van mijn nagelriemen met nagelriem olie van Essence. Mijn nagels waren zo slap dat ...

2 reactie(s):

Is deze nog te koop dat je weet?

@Beautyill
Ja die is nog gewoon te koop :)
Tenminste in de Kruidvat in Zetten wel. In een andere kruidvat weet ik niet zeker. Zou je moeten kijken... Maar het behoord wel tot het vaste assortiment.

Liefs, Nannick