Nivea Visage Hydraterende dagcrème

08:36 Nannick 0 Comments


Ik moest gister afscheid nemen van mijn allerbeste dagcrème ooit! Ik heb er super lang mee gedaan en ik vind het echt een top product. Dat zijn genoeg redenen om jullie wat te informeren over deze geweldige dagcrème! Lees verder voor meer informatie!

Je huid heeft een frisse oppepper nodig om je er fris en fruitig uit te laten zien, dat doe ik met de Nivea Visage hydraterende dagcrème! Schadelijke invloeden van buitenaf worden tegen gehouden zodat jij er fris uitziet!

Alweer een half jaar geleden had ik een erg droge huid, ik was op zoek gegaan naar een goede (niet al te goedkope) dagcrème. Als je het wilt doen, doe het dan gelijk goed: dacht ik. Ik zat te twijfelen tussen de dagcrème van de Nivea of Kruidvat merk. De dagcrème van de Nivea was natuurlijker duurder, maar toen besloot ik op de geur af te gaan. En oh die geur! Dit is serieus de lekkerste geur van een dagcrème die je kan hebben.


Dit zegt Nivea zelf over de dagcrème:
Nivea visage Hydraterende Dagcrème is een lichte en snel absorberende formule dat de natuurlijke vochtbalans van de normale of gemengde huid ondersteunt.
Verrijkt met Lotusextracten en Vitaminen, voorziet het de huid van intensieve hydratatie en zorgt voor een langdurig fris gevoel.De speciale UVA/UVB filters met SPF 8, beschermen de huid tegen schadelijke UV-straling en vroegtijdige huidveroudering.
 Je kunt dit dus gebruiken voor een normale of gemengde huid, ik heb zelf een vrij droge huid. Maar deze werkt daar ook prima voor! Het laat geen vettige laag achter, wat ik erg fijn vind. Dat doet de dagcrème van de Kruidvat wel (even tussendoor).
Verder is het heel makkelijk te gebruiken, de dop is gewoon normaal zoals ieder andere tube.
Het is een best kleine tube, het is vorige week pas op gegaan. Ik geloof dat ik deze dagcrème in september vorig jaar (2010) heb gekocht! Je doet er echt super lang mee, dat komt omdat het heel zuinig in gebruik is. Je hebt maar een klein druppeltje nodig om je hele gezicht in te kunnen smeren.


Hoe gebruik je het?
- Je kunt het gebruiken nadat je een reinigingsmiddel voor je gezicht hebt gebruikt, dit doen we meestal 's avonds maar je kan natuurlijk je dagcrème ook voor de nacht gebruiken (als je dat wilt).
- Doe een klein beetje op je vingers en masseer het in de huid, wat trouwens heel erg gemakkelijk gaat.

Je hebt ook nog andere soorten van deze Visage lijn, namelijk van een tamelijk droge huid en een vette huid. Ik had gekozen voor de gemengde (deze dus), mijn huid is ook niet erg droog maar als ik voor de dagcrème voor een droge huid ging dan had ik te maken met een te vette crème. En dat wil ik niet :)

Voordelen:
- Houdbaarheid
- Zuinig in gebruik
- De geur
- Geen vette crème
- Verkrijgbaar voor verschillende huid- types

Nadelen: 
Ik kan eigenlijk geen nadelen bedenken, ik ben gewoon super enthousiast over dit product!
Het enige nadeel wat misschien zou kunnen voorkomen is de prijs, ik zelf vind het reuze meevallen! Voor deze kwaliteit valt het erg mee! Ik snap wel dat sommige meiden dit wel duur zouden kunnen vinden.

Deze Nivea Visage Hydraterende dagcreme is te koop bij de DA en andere winkels waar ze Nivea verkopen. Het is ongeveer €7.

Ik moest gister afscheid nemen van mijn allerbeste dagcrème ooit! Ik heb er super lang mee gedaan en ik vind het echt een top product. Dat ...