Parfumvragenlijst Misslipgloss

18:09 Nannick 0 Comments

Een paar dagen geleden had Misslipgloss een artikel geplaatst over parfum. Ze vertelde wat haar favoriete parfum is, en welke ze zelfs walgelijk vond. Ze vroeg of iedereen in de comments de vragen voor zichzelf wilde beantwoorden. En als je een blog had, om die op je blog te zetten. Ik vond dit een erg leuke 'tag' en bedacht me om deze op lovebeautyandmore.nl te zetten! Kijk je mee naar mijn parfum 'tag'?

Ik vind parfum erg belangrijk, het geeft je een 'eigen geur'. Zelf draag ik sowieso elke dag parfum! Behalve in het weekend als ik geen feestjes heb of met niemand die dag heb afgesproken. Als al mijn parfum flesjes op zouden zijn zou ik zeker parfum opnieuw kopen. Ik kan me geen stash zonder parfum voorstellen. Mijn parfum stash is niet heel erg groot maar ik kan natuurlijk wel de vragen beantwoorden.

1. Wat is je favoriete parfum, je echte nummer 1? Je mag er maar één kiezen.
Deze vraag vind ik best wel moeilijk (net zoals Misslipgloss) maar uiteindelijk ga ik toch voor Christina Aguilera - Simple. Deze draag ik de hele week door!


2. Van welke parfum walg je?
Ik heb niet echt een parfum waarvan ik walg, maar ik heb natuurlijk wel eens parfum geroken waarvan ik dacht: 'No way'. Dat is: Made for Women, van Bruno Banani. Deze geur vind ik echt veel te zoet!

3. Gebruik je elke dag parfum?
Yeah, every day! Soms heb ik een week dat ik de hele tijd dezelfde op spuit haha. Maar nee als ik geen parfum op heb vind ik het niet zo'n erge ramp.

4. Hoeveel spuitjes doe je 's ochtends op?
Hoeveel spuitjes ik op doe.. dat is verschillend. Meestal 2 want ik wil niet dat mijn parfum die ik draag erg 'aanwezig' is. Subtiel vind ik precies goed.


5. Waar spuit je parfum?
Ik spuit altijd in mijn hals en op me beide polsen een klein beetje. En als ik een sjaal draag vaak ook nog op mijn sjaal haha. Soms ruikt 'ie niet zo fris.

6. En spuit je in de loop van de dag nog meer parfum?
Nee, ik hou het alleen bij de ochtend. Ik ben niet zo'n type die de hele dag met haar parfum flesje rondloopt.

7. Welke parfum associeer je met een belangrijke gebeurtenis?
Uh, die vraag vind ik erg lastig. Alweer 2 jaar geleden is mijn opa overleden, toen droeg ik uiteraard parfum. Maar ik zou niet meer weten welke :$. Oeps haha. Dus deze vraag valt moeilijk te beantwoorden.

8. Stem je je parfum af op je stemming?
Haha heel soms. Als ik 's ochtends een ochtendhumeur heb (wat bijna nooit voorkomt) spuit ik altijd mijn favoriete geurtje op. Hierdoor word ik alweer iets vrolijker!

9. Stem je je parfum af op de gelegenheid?
Ja, als ik op een belangrijke gebeurtenis ben draag ik liever wat geurtjes die niet zo 'aanwezig' zijn. Dus op dat moment alleen de frisse geurtjes!

10. Kan je parfum bij anderen herkennen?
Tot nu toe heb ik dat nog nooit mee gemaakt, natuurlijk wel als iemand mijn favoriete geurtje draagt. Maar die ben ik nog niet tegen gekomen, haha. Alleen de geurtjes van Christina Aguilera herken ik bij anderen, terwijl ik ze zelf nog niet eens heb, haha!


11. Welke geur associeer jij met een vriendin of familielid?
Ik associeer geen geuren met een vriendin of iemand anders die ik ken. Tot nu toe niet echt specifiek mee gemaakt.

12. Welke parfum blijf je kopen?
Ik heb tot nu toe ofcourse mijn favorieten. Maar ik heb nog nooit een parfum opnieuw hoeven te kopen. Ik heb nu nog steeds 4 flesjes liggen. Die zijn trouwens allemaal al over de helft leeg. Als er een leeg is zou ik denk ik andere geuren gaan proberen. Mijn aller lekkerste geur die ik ooit ben tegen gekomen is Gucci Guilty (ik heb nu een tester en ruik er elke dag aan), maar die heb ik nog niet gekocht. Ik ben er wel voor aan het sparen. Als die eenmaal op is zou ik het zeker opnieuw kopen.

13. Heb je een gekke parfumtic?
Ja, als het in een bepaalde omgeving niet zo lekker ruikt dan pak ik gelijk mijn parfum erbij (in plaats van mijn favoriete deodorant). En dan bedenk ik me later, "dat had ik beter niet kunnen doen". Haha best zonde eigenlijk. Of ik spuit gewoon parfum rond en dan loop ik er doorheen om lekker te ruiken, haha.

Ook jullie mogen deze parfumvragenlijst van Misslipgloss natuurlijk overnemen. Heb je geen blog maar wil je die wel graag vertellen aan mij. Zet ze bij de comments! Ik ben benieuwd naar jullie parfum story. 

Een paar dagen geleden had Misslipgloss een artikel geplaatst over parfum. Ze vertelde wat haar favoriete parfum is, en welke ze zelfs walg...