Review; Foundation Kruidvat

13:42 Nannick 0 Comments


Iedereen heeft het over foundation, welke foundation past bij mijn huid? Waar is mijn foundation? Ik moet mijn foundation nog op doen! Ohnee mijn gezicht is oranje geworden door de foundation!
STOP - foundation is eigenlijk heel erg slecht voor je huid. Oké je huid wordt er vele malen mooier van maar je huidje is daar zo niet blij mij. Eigenlijk zijn alleen wij er blij mij omdat je huid er dan zo mooi 'egaal' uit ziet.
Als je je puisten of rode bultjes bedekt met een hele laag foundation over je hele gezicht dan is alles weg, maar ondertussen zit er zoveel troep in foundation die je puisten/rode bultjes binnengaan en het alleen maar nog erger maken! Wrong! Als je alsnog foundation wilt gebruiken, doe het dan niet te vaak en plamuur niet gelijk je hele gezicht vol! Gebruik maar een klein beetje, het moet wel natuurlijk lijken hé!

Maar welke foundation is nou goed voor je? Ik heb een tijd geleden heel veel gezocht naar foundation, ik was uiteindelijk uitgekomen bij de Getinte Dagcreme van de Kruidvat. De dagcreme van hetzelfde merk vind ik ook al fijn en gebruik ik nog steeds. Dus misschien is dit wat.. ?
Mijn huid heeft een erg lichte kleur waardoor ik altijd de lichtste variant moet hebben. Deze foundation gebruik ik bijna nooit, alleen voor feestjes. Ik wil niet dat ik er elke dag met foundation bij loop, zonder foundation is mijn face een stuk mooier. Ook al is het iets té wit...

Kruidvat Getinte Dagcreme Licht geeft een aantrekkelijke en transparante teint en beschermt uw huid tegen uitdrogen. Deze creme bevat vitamine E, om uw huid tegen de schadelijke invloeden van de zon te beschermen. De toegevoegde Allantoìne, Bisabolol en Pro- vitamine B5 dragen bij in de hydratie en verzorging van de huid.

Ik vind niet dat dit helemaal klopt, het droogt mijn huid wel huid! Mijn huid is sowieso erg droog maar nu wordt het nog erger. Voor 1x maakt dit niet uit, maar voor meiden die foundation elke dag willen gebruiken zou ik deze daardoor niet nemen.

De foundation is moeilijk aan te brengen. En je ziet het hierboven op de foto al, het zorgt voor vlekken! En het is een oranje effect, not good! 

Een groot nadeel van deze foundation is: de tube. De dop wordt erg snel vies, dat vind ik stiekem toch wel een nadeel. Natuurlijk heb ik de dop voor de foto schoon gemaakt! :) De lay-out is natuurlijk/normaal.

Conclusie:
Voor mezelf vind ik dit een moeilijke foundation, het droogt je huid uit! Deze foundation raad ik niet aan.
De kleur is niet goed, veels te oranje en is lastig te blenden. De houdbaarheid is minimaal een halve dag.
Deze foundation is te koop bij de Kruidvat voor ongeveer €3.

Iedereen heeft het over foundation, welke foundation past bij mijn huid? Waar is mijn foundation? Ik moet mijn foundation nog op doen! Ohne...