Update

11:16 Nannick 0 Comments

Vandaag even een update! Ik kijk regelmatig bij de statistieken van deze site. Ik kwam erachter dat er ook veel meiden uit andere landen mijn site komen bezoeken. Namelijk uit Singapore, Filipijnen en  Japan. Vandaar dat je hier rechts een vertaler ziet. Alle talen zijn mogelijk. Hopelijk kunnen nu meerdere meiden mijn site ook volgen, ondanks de verhindering van de taal :)
Haha verder komen er natuurlijk ook gewoon meiden uit België en Nederland op mijn site kijken! :)
Gelukkig, ik hoop dat er nu meerdere mensen mijn blog kunnen lezen. Enjoy!

Ik wil ook nog even terugkomen op de collectie van Rihanna bij de Cool Cat. Ik was er 2 weken geleden geweest in Nijmegen. Maar daar hebben ze alleen het rokje! Deze Cool Cat wordt helemaal verbouwd. Er zullen dus geen nieuwe collecties binnenkomen! De collectie van Rihanna is daar dus jammer genoeg ook niet te vinden! Erg jammer, ik was er zo benieuwd naar :(.


Liefs, Nannick

Vandaag even een update! Ik kijk regelmatig bij de statistieken van deze site. Ik kwam erachter dat er ook veel meiden uit andere landen mij...