Review || Kruidvat verzorgende hand en nagelcreme

11:19 Nannick 0 Comments


Je handen en nagels hebben het heel erg moeilijk met wat jij allemaal doet, ze beschadigen snel en niet iedereen behandelt haar nagels en handen even goed. 
Ik verzorg mijn handen en nagels minimaal 2x per week met een zelfgemaakte DIY met olie. Olie is super goed en verzachtend, hier was ik mee aan de slag gegaan. Ik ben er mee bezig om deze online te zetten. 
Maar terug naar de handcrème die ik vorige week heb aangeschaft, deze zag ik liggen bij de Kruidvat en nam het gelijk mee! 

De verpakking is eigenlijk erg simpel, laten we maar zeggen 'gewoon Kruidvat'. Ze hebben tenslotte een hele lijn met dezelfde verpakking. Verder staan er nog ingrediënten op vermeldt en dat het geschikt is voor alle huidtypen.


De crème is om je handen en nagels te verzorgen, en het maakt je nagels weer harder! Want als jij je handen goed verzorgt gaan je nagels daar in mee. De geur is super lekker als het de crème nog in het potje zit, maar ook als je het op je handen smeert blijft de geur lekker ruiken! Zelfs na het handen wassen is de geur aanwezig en je handen zijn nog niet uitgedroogd. De crème blijft dus lekker goed zitten!
Het is een witte crème en wanneer je het gebruikt trekt het gelijk in je huid. Er blijft geen laagje op je handen zitten wat erg fijn is! 


Je hoeft maar een klein beetje te gebruiken, dit kleine beetje wat ik op mijn vinger heb gedaan is genoeg voor een hele hand! Het is echt zuinig in gebruik, en voordat ik zo'n heel potje met 100 ml op heb gemaakt zijn we weer een aantal maanden verder. Op het potje staat dat de maximale houdbaarheid 12 maanden na openen is. De prijs is €2.50 en natuurlijk te koop bij de Kruidvat. Ik vind deze crème super en zou het zeker aan jullie aanraden!

Je handen en nagels hebben het heel erg moeilijk met wat jij allemaal doet, ze beschadigen snel en niet iedereen behandelt haar nagel...