Vogue girl douchegel: 'love'

10:32 Nannick 0 Comments

Vogue, we kennen het merk allemaal wel. Het bestaat al meer dan 20 jaar en heeft ondertussen een sterk imago gekregen. Vogue heeft een verzorgingslijn wat uit: deodorant, douchegel en bodyshave bestaat. De producten zijn meestal trendy verpakt en dat vind ik een groot pluspunt. Bij mijn shoplog van een aantal weken geleden had ik weer een ander geurtje geprobeerd. Mijn vorige douchegel van Vogue beviel me goed en probeer ik elke keer weer een nieuwe geur te zoeken. In dit bericht ga ik 'love' reviewen. Wow ik heb de tube naast me liggen en ik ruik hem nu al...

De tube is gevormd met allemaal verschillende kleuren hartjes van mozaïek. Bij de zeeman was er 2 weken geleden een aanbieding waarbij ik 100 ml gratis, dus bij elkaar 400 ml voor €1.99 kreeg. Ik heb er gelijk 2 gekocht :) Verder vind ik het erg trendy eruit zien!

De ingrediënten: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Flycol Distearate, Laureth-4, Disodium Cocoamphodiacetate, Peg-7 Glyceryl Cocoate, SodiumBenzoate, Polyquaternium-7, Potassium Sorbate en citric Acid.
De achterkant van de douchegel tube.
 Deze heerlijke zoete geur mag ik wel, volgens Vogue blijft de geur 24 uur aanwezig. Maar dat vind ik wel erg extreem. Ik ruik hem voor maximaal 6 uur! Ik ruik de vanille het meest, een vleugje appel ruik je bijna niet. Maar de tropische bloemen zijn ook aanwezig. Nou dat stickertje lijkt me wel duidelijk :)


Dit is een veel gebruikte tube, handig om te gebruiken. De deksel gaat gewoon normaal open. De kleur van de douchegel is wit parelmoerachtig. Het doseren gaat erg makkelijk door een kleine opening in de tube.

Met deze douchegel kun je net een maand mee vooruit. Nu ik 100ml extra erbij heb zal dit natuurlijk wel meer worden. Je hoeft maar een heel klein beetje te gebruiken en het schuimt lekker veel :). Na gebruik heb je een zacht, licht geurende huid.

Ik zou deze geur echt aanraden, een heerlijke geur, mooie en vrolijke tube!

Vogue, we kennen het merk allemaal wel. Het bestaat al meer dan 20 jaar en heeft ondertussen een sterk imago gekregen. Vogue heeft een verzo...