Limited Edition || Vooruitblik Essence make-up deel II

13:32 Nannick 0 Comments

Zondag had ik jullie de nieuwe 'looks' van Essence laten zien. Ik heb de eerste drie aan jullie laten zien. Nu komen de andere 3. Hier zitten mijn favorieten bij :). Haha kun jij het al raden welke dat zijn ? Het zijn allemaal nail polish 'looks'! Voor de echte nagellak fans zit er nog iets extra bij...

De Crackling 'look' is zeker een van mijn favorieten. Ik wilde altijd al een crack polish hebben, als ik deze zie dan sta ik binnen een minuut bij de kassa. Perfect voor elke look en combineer het met elke leuke kleur!
Crack Nail polish
 zijn in verschillende 'stappen' te verkopen. Je hebt 2 verschillende kleuren top coat (zwart&wit) en 2 basis kleuren (crème kleur&zilver).
Ik weet niet of je in plaats van de basis kleuren ook je eigen nagellak kan gebruiken. Dat zouden we moeten testen...

Hiernaast kun je lezen hoe je een crackling polish krijgt :)
De 'look' cool and funky is eigenlijk een soort van glitter top coat collectie. Het zijn verschillende kleuren die je als top coat kunt gebruiken waar je gratis de glitters bij krijgt.
Prism Style - a gorgeous gleam gebruik bijvoorbeeld de nail art twin base 02 en gebruik de nail art special effect topper 5 daar over heen. Je krijgt schitterende nagels met een reflectie!

Fantastic Hologram -extravagant and cool is een van mijn favorieten! Je kunt de colour & go nail polish 22 gebruiken als basis kleur en daarover de nail art special effect topper 3 'hello holo'. Die naam vind ik trouwens erg leuk bedacht haha :) Deze ga ik zeker weten kopen!

Stardust baby - stophisticated vind ik de minst geweldige, gebruik bijvoorbeeld dimension nail polish 68 en over de top nail art special effect topper 4 'mustic mermaid'. Het geeft een grijs glitter effect, je ziet er op de promotie foto's niet erg veel van. Of dat in het echt ook zo is weet ik niet.

Dan als laatste de glitter top - sexy and stylish is erg leuk! Combineer de nail art twins colour base 08 en als manicure top de nail art special topper 1 'its purplicious'. Dit is een erg leuke combinatie, perfect voor kerst trouwens! :)

De nail art Magnetics zijn allemaal nagellak kleuren met uiteraard een metallic finish! Nogal logisch door de naam maar volgens Essence is het een nieuwe ´dimension´. Ook zit er een magnetisch doosje bij...?
De nail art magnetics zijn heel cool en erg stylish. Het zorgt voor een simpele nail art die iedere meid graag wil dragen! Er komen binnenkort 5 verschillende magnetic kleuren nagellak bij het assortiment van Essence te liggen. Waar ik zelf erg benieuwd naar ben.

Om een echte magnetic look te creëren is er nog een magneet dat zorgt voor strepen op je nagels.

Hiernaast worden de stappen gegeven, dit lijkt mij een erg leuk effect geven. En natuurlijk als ik hem tegen kom koop ik het gelijk!

Wat vinden jullie van al deze 'looks'? Zitten er favorieten bij die kosten wat het kost moet hebben!
Ik ben ondertussen al aan het sparen haha =).

Zondag had ik jullie de nieuwe 'looks' van Essence laten zien. Ik heb de eerste drie aan jullie laten zien. Nu komen de andere 3. ...