Vooruitblik Essence make-up

10:56 Nannick 0 Comments


Essence is een heel bekend budget merk wat onder andere verkocht wordt bij de Kruidvat. Het product heeft een goede kwaliteit en komt vaak met nieuwe limited editions. Dat vinden wij als trouwe fans helemaal niet erg :).
Alleen bij de Kruidvat waar ik altijd heen ga in Zetten lopen ze een beetje achter. Ik zal er dus ook niet erg snel bij zijn :(

Maar binnenkort komen er 6 nieuwe 'looks' zoals Essence het zelf noemt. Het zijn totaal verschillende looks, van donker naar lichte 'looks'. Maar dat maakt het niet minder leuk voor ons!
 In dit bericht ga ik er 3 benoemen. De andere 3 komen in een volgend artikel. Anders wordt het veel te lang. Ben je benieuwd naar de nieuwe 'looks' van Essence in 2011?

Vintage: de make up producten die bij deze look horen kun je vergelijken met een smokey eye. Het zijn de perfecte producten volgens essence om een smokey eye te maken. Je kunt het dragen op een normale dag maar ook voor een big party :)
Gebruik de Compact powder voor een egale tint op je huid. Want als je je ogen donker maakt wordt je huid automatisch lichter. En dat willen we natuurlijk niet hebben. Voorkom dit met de Mattifying Compact Powder nummer 07!

De duo oogschaduws zijn inmiddels al bekend maar er komt nu een nieuwe duo bij. Namelijk nummer 11! Gebruik de donkere kleur voor op je bewegend ooglid en de licht grijze kleur voor boven je arcade boog.

Maak je ogen compleet met een gel Eyeliner, om dit te verbeteren kun je de bijhorende eyeliner brush ook bij Essence kopen.

Dan nog om het af te leren een nieuwe Multi Action Smokey Eyes mascara. Deze is zoals je al leest speciaal voor de smokey eyes. Het zal je wimpers wel zwarter en voller maken.

De French Click en Go nails mogen ook niet ontbreken, al vind ik dit niet bij de vintage look passen. Maar dat is mijn mening :)

Me And My Ice Cream: een echte zomerse look! Met uiteraard zomerse producten. I love it! :) 
Het standaard zomer product: blush! De Silky Touch Blush heeft een licht roze kleur. Accentueer de appeltjes van je wangen voor een zomerse en gezonde look. Dit is nummer 1.

De essence Soft Touch Mouss Make-up nummer 10. Deze moet je apart gebruiken naast de silky touch blush. Voor een bruin zomers effect. Let op: het is mousse! Niet iedereen is dat gewend.

Ook nog een hele mooie Colour & Shine Eyeshadow nummer 12, dit is bedoeld voor onder je wenkbrauw maar je kunt het natuurlijk ook creatief benutten en met je bewegend ooglid aan de slag te gaan!

Essence 2 in 1 Kajal, dit potloodje heeft 2 kleuren. Super handig dus en het zijn ook kleuren die uiteraard bij elkaar passen!

Om deze look ook af te maken een all eyes on me mascara nummer 1. Deze mascara zorgt voor extra zwarte kleur en meer volume!

Essence Glossy Lipbalm, een lipbal met een glossy finish? Lijkt mij perfect voor in de zomer!

Multi Dimension xxxl Shine Nail Polish, als dat niet voor een shine manicure zorgt weet ik het ook niet meer. xxxl dat is wel heel veel - een super leuk zomerkleurtje dus!

Colorize me! Dit is een look met veel verschillende opvallende kleuren. Je kunt het rustig houden of je gaat voor the party! Hier ook weer genoeg producten.
Mono eyeshadow 42 is een nieuwe oogschaduw! Het zorgt voor een holografische shimmer. Deze is ook weer bedoeld voor onder je wenkbrauwen.
Mono eyeshadow 38 kun je gebruiken bij nummer 42, maar deze blauwe kleur kun je zeker weten op je bewegend ooglid gebruiken! Deze combinatie samen is erg mooi en zomers!

Metallic Eye Pencil 02, deze gebruik je als eyeliner of net onder je waterlijn. Als je het allebei doet kan het je oog kleiner laten lijken. Wil je dat niet? Laat dan een stukje boven of onder je oog weg, bijvoorbeeld bij je ooghoeken.

Dan de Stays on and on and on mascara zorgt voor extra lange wimpers! Ze zitten volgens essence 24 uur lang en het is makkelijk te verwijderen met warm water. Daar heb ik nog nooit van gehoord als het 24 uur lang moet blijven zitten, dat is onmogelijk maar we shall see :)

Mijn favoriet the der colour & go nail polish 43, de holografische nagellakjes!! Deze ga ik binnenkort zodra ik ze zie natuurlijk gelijk kopen! Ze geven je nagels een WOW- effect.

Als laatste kunnen hier ook niet de stay with me lipgloss ontbreken. Deze lipgloss kun je vinden in 6 verschillende kleuren. Zorgt voor net iets meer kleur...

Ik ben erg benieuwd naar al deze producten, deze moeten als goed is nu in de winkels te recht komen. Langzamerhand zul je ze allemaal tegen komen. Ze worden aan het vaste assortiment toegevoegd. Je zult deze uitbreiding alleen vinden in de wat grotere Kruidvat. Zoals in Arnhem of Nijmegen. Maar natuurlijk weer niet in Zetten :(. Maar gelukkig ga ik woensdag naar Arnhem om te shoppen, dus dan ga ik mijn slag slaan!

Wat vinden jullie van deze tot nu toe 'looks'.
To be continued...

Essence is een heel bekend budget merk wat onder andere verkocht wordt bij de Kruidvat. Het product heeft een goede kwaliteit en komt vaa...