Wekelijkse tip #7: Anti verveel tips

13:24 Nannick 0 Comments


Iedereen verveelt zich wel is, ik namelijk ook. Om precies te zijn vorige week nog! Ik bedacht me wat ik kon doen om me niet meer te vervelen, en dan op gebied van make-up. Ik ging aan de slag met het maken van foto's van me make-up producten voor deze site.
Ik heb er een aantal voor jullie bedacht. Ben je benieuwd?

1. Haal je hele stash over hoop en leg alles bij elkaar, bekijk welke kleuren je nog niet hebt en graag zou willen hebben. En vindt uit waar je die kleur eventueel kan kopen. Ik doe het zelf heel vaak, of ik ga alles opnieuw indelen, zo zie je al je make up en wordt je altijd wel iets blijer!


2. Ga een hele mooie look maken met veel verschillende kleuren, zo ben je een tijdje bezig en het resultaat is altijd beter dan 1 kleur.

3. Begin een eigen site, je site hoeft helemaal niet groot te zijn. Iedereen is klein begonnen. Plaats er dingen op die je leuk vind en houdt het minimaal wekelijks bij!

4. Ingrediënten zoeken voor een masker dat je zelf kan maken, maak het en relax!


5. Ga spelen met je make up, maak een hele extreme make up look. Gewoon voor de fun, het is niet iets waarmee je graag over straat loopt! Leef je uit en wees blij met het resultaat.


6. Heb je even geen inspiratie wat make up betreft? Kijk op internet, er zijn genoeg mensen of dingen waarvan je inspiratie kan halen. Pas wel op dat je niet precies hetzelfde maakt als je dit op internet zet. Als je het voor jezelf houdt kan het natuurlijk altijd.

7. Geef jezelf een manicure, pak je nagel producten erbij en ga is lekker aan de slag! Vijl je nagels mooi, verzorg je nagelriemen en handen met een handcreme. Je kan altijd de olie versie gebruiken. 

8. Maak een aantal schetsen of zoek plaatjes op internet van een leuke nail art en probeer het na te maken. Het maakt niet uit als het mislukt, dan probeer je het gewoon nog een keertje maar je kunt ook voor een ander patroon gaan.

Weet je na dit echt niet meer wat je kan doen? Laat je inspiratie opkomen op een ander gebied, er is altijd wel iets te doen. Zoek je hele kamer af en kijk wat je nog kunt doen.

Heb jij nog leuke tips op gebied van make-up, wat je kan doen als je je verveelt?

Iedereen verveelt zich wel is, ik namelijk ook. Om precies te zijn vorige week nog! Ik bedacht me wat ik kon doen om me niet meer te vervel...