Wet 'n Wild Star Eyeshadow

17:38 Nannick 0 Comments


Wet 'n Wild is een bekend make up merk in Amerika. Het is een budget merk en erg geliefd.
Alle producten zijn rond de €4 euro en de swatches zijn legendarisch! De Wet 'n Wild producten zijn te koop bij trekpleister en ook in beauty winkels in grote steden!
Ik moest vorige week mijn kast opruimen (die nogal groot is) en 3x raden wat ik heb gevonden!? Inderdaad een palette van Wet 'n Wild!!

Dit was 5 jaar geleden mijn eerste oogschaduw, ik heb het gekregen dus ik zou niet weten hoe ik hieraan kom. Ik heb een palette van 6 kleuren die allemaal bij elkaar passen. Maar vind ik het ook zo'n goed en mooi product?
Na zoveel jaar nog een goed product vinden doet bijna niemand. Jep ik presteer het weer om dat wel te doen. Ik ben super blij met deze 'gevonden' oogschaduw en kon daarom niet wachten om het te swatchen. Ze lijken erg op elkaar en zijn daarom moeilijk om te swatchen. Haha vroeger gebruikte ik denk ik vaak paarse oogschaduw, de andere kleuren zien er nog 'nieuw' uit behalve de paarse :)


Maar men! Mijn complimenten voor de drie donkere kleuren! Ze zijn zo mooi, zelfs na meer als 5 jaar! Het is echt niet normaal. Gelukkig zijn dit net de 3 donkere kleuren: Bruin, Paars en lichtpaars. Hier ga ik snel een look mee maken! Jammer genoeg is mijn paarse kleur al bijna op :( Ik heb de kleuren van donker naar licht geswatcht.
Zonder flits

Met flits
Je kan zelf wel oordelen over de swatches, of niet? Ik ben echt zo blij dat ik deze palette weer gevonden heb, ik snap niet dat ik het niet gemist heb! De laatste 2 van rechts lijken erg veel op elkaar. Alleen in het echt is de hele rechtse het lichtst.
Dit is het enige wat ik van dit merk heb (op nagellak na dan) maar ik ben wel benieuwd of de andere producten ook zo goed zijn en lang mee gaan!

Hebben jullie ook producten van Wet 'n Wild? Zijn jullie daar ook zo enthousiast over?
En ja ik ga glamorous en fabulous weg met mijn Wet 'n Wild oogschaduw!

Wet 'n Wild is een bekend make up merk in Amerika. Het is een budget merk en erg geliefd. Alle producten zijn rond de €4 euro en de sw...